Inlägg från: lucia |Visa alla inlägg
  • lucia

    Letar efter rosa skor!

    Jag letar efter ljusrosa pumps eller liknande att ha till mitt bröllop. Har inte hittat några ännu och det börjar närma sig! Måste lägga upp klänningen också men det kan jag först göra när jag hittat mina skor!

    Jag vill ha alla tips ni kan komma på!

    Tack för hjälpen!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-15 21:52
    Behöver skor som finns i storlek 35...

  • Svar på tråden Letar efter rosa skor!
  • lucia
    Skor - Vagabond: Digi | Yttersidan av skon
    Denna sko hade vart perfekt, men den finns inte i ljusrosa.. Får gärna vara någon liten detalj, inget måste, bara det inte är för mycket. Fanns tyvärr ingen passande på någon av ovannämnda sidor..

    Har någon erfarenhet av att beställa från engelska eller amerikanska sidor? Hur fungerar det?

  • lucia
    vår2011 skrev 2011-03-09 22:56:05 följande:
    Jag har köpt mina på Bianco finns med olika höga klackar (4-5 cm) och ca 10 cm.
    Jättesnygg rosa färg och kostar 500 kr=)
    Vad heter den skon eller har du produkt nummret?
  • lucia
    mysan33 skrev 2011-03-10 11:56:58 följande:


    hej kanske såna här?
    Nja har sett dem. Tycker det blir lite för mycket med mönster...
  • lucia

    Denhär skon hade varit perfekt!!!
    Hittade bilden i en blogg, hon köpte dem för 3 år sedan... :(
  • lucia

    Det må vara det nya modet detta med en platå på pumpsen men man ska ju kunna gå i dem också. 
    Att det ska vara så svårt att hitta en vanlig pumps med vanlig klack i rosa.... Kanske får bli vita ändå. :(

  • lucia

    Tack för alla förslag! Nu börjar det likna något!

    Finafia: Vart har du hittat den tredje skon? 

  • lucia
    finafia skrev 2011-03-13 01:21:01 följande:
    oki...tredje paret ska finnas på ninewest.com...
    Asså jag hittar den verkligen inte. Har kollat flera gånger utan resultat. :(
  • lucia

    Jag blir galen! Att det ska vara så svårt. Rosa är ju ändå en "inne" färg, men ändå så är det ett enligt mig ganska dåligt urval. Har testat några som var i rätt färg och typ av sko men så kommer nästa problem. 36 verkar vara för stor! Har testat med diverse sulor men det blir aldrig bra. Jag behöver storlek 35 punkt slut. Hellre rätt storlek än rätt färg. Men det kanske inte ens finns vita skor i min storlek... :(

  • lucia
    Thinkerbelle skrev 2011-03-15 12:30:08 följande:
    Kan det være et alternativ å farge en hvit sko? Det har blitt løsningen for meg da jeg heller ikke fant noen rosa sko jeg var fornøyd med, ingen hadde rett farge, fasong, stil, høyde, stoff osv:)
    Vad använde du för färg? Är det enkelt?
  • lucia
    MeahJ skrev 2011-03-15 17:46:56 följande:
    här kommer jag med litet bidrag till dig


     









     


    Tack! Men vart har du hittat dem?
  • lucia
    MeahJ skrev 2011-03-15 20:12:21 följande:
    Jag själv beställt ett par skor, fast vita Solig
    Skorna är ifrån www.lightinthebox.com
    Tack, där fanns många fina men ingen perfekt i min storlek...
  • lucia
    Någon med erfarenhet utav att färga skor? Vart köper man färg? Hur gör man? Är det enkelt?
  • lucia
    MeahJ skrev 2011-03-16 07:43:31 följande:
    alla skor jag visade finns från storlek 34 och uppåt.
    det har du rätt i. Jag får väl ta och välja någon utav dem helt enkelt. :) Tack för hjälpen!
Svar på tråden Letar efter rosa skor!