• förlovadflicka

Visa hela era outfits!

Gillar verkligen klänningstråden där alla visar sina klänningar men jag tycker det skulle vara kul med en tråd där man visar allt man ska ha på sig! Dessutom kanske man kan få förslag på vad man kan ha om något saknas. Jag börjar då...

Min klänning som ska sys upp kommer att vara i stil med den här (Rembo Stylings Libelle)

Den här koftan är beställd från etsy.com och ska ha en röd rosett istället för rosa.

Den här rosetten är också från etsy och den ska jag ha i håret. 

Till den här frisyren:

Jag har beställt de här skorna från sonjasbrides.com

Och ska ha ett sådan här armband från alti.se med bara två rader i röda toner

(Lägger resten i ett inlägg, den verkar inte vilja ladda upp fler bilder... 

• Svar på tråden Visa hela era outfits!
  • Jossis81
    Tittij skrev 2011-04-03 08:58:04 följande:
    Den var jättefin! Precis en sån jag skulle vilja ha om jag skulle haft slöja!
    Ja supervacker och lika fin i verkligheten! Har inte bestämt mej än heller om ja ska ha slöja elle inte, men för 180kr så spelar det inte så stor roll om den används elle inte :)
  • Tet

Ge gärna feedback, eftersom att vi ska ha ett hemligt bröllop är det bara här jag kan utbyta tankar och idéer. Eller säga hur jäkla lycklig jag är som ska gifta mig!

Har inte bestämmt smycken än, men tycker att dessa är snygga!

Har inte bestämt skor än...men dessa två är åt de hållet av vad jag vill ha.

MIn bukett ska inspereras av denna!

Ringen liknar denna, men våra ska var i gult guld. Min kille ska ha en likadan fast utan diamanter. Våra förlovningsringar är lite bredare och i titan så då blir det fint att bland med gult guld.

Min frisy ska inspereras av denna, ska inte ha så mycket lockar uppe på huvudet utan mer slätt där och lockar på ena sidan

Ska ha ett litet bälte i midjan för att göra klänningen ännu finare.

• Chicita
    LisaEleonor skrev 2011-04-02 20:25:54 följande:
    Helt off-topic. Men åh, Arwen-smycken, vart har du köpt dem?
    På Tradera Solig
    Sök annars på Arwen Evenstar på Google så kommer det upp en del sidor som säljer både dom och andra från LOTR
  • lepaus
    LisaEleonor skrev 2011-04-03 08:42:50 följande:
    lepaus, klänningen är en nixa =) Första jag har sett därifrån som hade släp och så. Det är klädda knappar i ryggen och snörning, hade inet sett det innan på deras klänningar
    Tack! Som sagt, verkligen jättefin! :)
  • LisaEleonor
    Chicita skrev 2011-04-03 13:20:45 följande:
    På Tradera Solig
    Sök annars på Arwen Evenstar på Google så kommer det upp en del sidor som säljer både dom och andra från LOTR
    Tack =) Har letat ett tag men har inte hittat i Sverige. Kommer nog inte ha dem när jag gifter mig, men jag skulle verkligen vilja ha de smyckena
  • Tittij
    Jossis81 skrev 2011-04-03 09:19:05 följande:
    Ja supervacker och lika fin i verkligheten! Har inte bestämt mej än heller om ja ska ha slöja elle inte, men för 180kr så spelar det inte så stor roll om den används elle inte :)
    Ja det var ju ett bra pris! Var det inkl frakten? Kikade lite förra veckan och hittade många billiga slöjor, men sen blev frakten jättedyr (men då var det ftg som sålde)
  • 11juni2011
    TheD skrev 2011-04-02 12:01:32 följande:
    Beställde tiaran då den ej finns i butik i USA, enorm snabb leverans så nu är det skor som saknas :)

Gud va fin det va!! Får man fråga vart du beställde den? Och vad den kostade? Glad
  • Jossis81

Tittij skrev 2011-04-03 19:09:37 följande:
    Ja det var ju ett bra pris! Var det inkl frakten? Kikade lite förra veckan och hittade många billiga slöjor, men sen blev frakten jättedyr (men då var det ftg som sålde)

http://cgi.ebay.com/Langer-Brautschleier-schleier-creme-lang-schleier-NEU-/280650919522?pt=Brautaccessoires&hash=item4158192e62

Här är en länk till en auktion som säljaren som jag köpte ifrån har, Säljaren heter jenpopejen2010
    Har massa slöjor ute! På slöjan som jag köpte var det fri frakt!

• du och jag 2011
    LisaEleonor skrev 2011-04-01 10:12:35 följande:
    Sedan vet jag inte om jag ska ha halsband, armband och örhängen, kanske blir lite mycket. Men jag fastnade för de här.

Superfina smycken! Får man fråga var de kommer ifrån? :)
Svar på tråden Visa hela era outfits!