• Gotländskan

Hjälp mig, jag kan inte bestämma hårfrisyr

Hej på er!
    Har ni några bilder på era frisyrer, jag har en bild i huvudet men jag kan inte förklara den för min stackars frisör. har ni några bilder på era frisyrer?
    KRam på er!

• Svar på tråden Hjälp mig, jag kan inte bestämma hårfrisyr
  • Aniara4

Vill du ha bilder på alla sorters frisyrer eller är det för att hitta någon som liknar bilden i ditt huvud? I så fall hjälper det nog om du försöker förklara lite grann hur du tänker i alla fall! Kort, lång, uppsatt, hängande, med smycken, blommor, nålar...?

Vad jag har gjort är att jag har tittat igenom portfolios hos frisörer som gör bruduppsättningar och hittat olika bilder som var mer eller lika vad jag hade tänkt mig. Till slut hittade en som var nästan perfekt - men den kanske inte har någon som helst likhet med den frisyr du tänker på!

• Gotländskan
    Aniara4 skrev 2011-03-06 15:54:43 följande:
    Vill du ha bilder på alla sorters frisyrer eller är det för att hitta någon som liknar bilden i ditt huvud? I så fall hjälper det nog om du försöker förklara lite grann hur du tänker i alla fall! Kort, lång, uppsatt, hängande, med smycken, blommor, nålar...?

Vad jag har gjort är att jag har tittat igenom portfolios hos frisörer som gör bruduppsättningar och hittat olika bilder som var mer eller lika vad jag hade tänkt mig. Till slut hittade en som var nästan perfekt - men den kanske inte har någon som helst likhet med den frisyr du tänker på!
    Hej! Tanken är en halvuppsatt. men jag kan inte sätta fingret på exakt. om jag vill ha tiara eller inte, om jag vill ha blommor eller inte. åhh allt annat har varit super enkelt att bestämma sig för men håret helt omöjligt....
  • MaddeåMats

Utgå från hur klänningen ser ut och hur bröllopet är plannerat i övrigt, är det ett prinsess-bröllop, romantikst eller stilrent? Vad ska brudgummen ha på sig?
    När man svarat på de frågorna brukar det ge sig

Svar på tråden Hjälp mig, jag kan inte bestämma hårfrisyr