Lurad
Hej!
I början av oktober hittade jag min dröm ring på nätet. En helalians med diamanter hela vägen runt. Den såldes i Gamla Stan i Stockholm av en butik som heter Indo Nordic. Jag och blivande åkte dit och den känns ju lite krimskramsig, men deras inrerum var fint. De hade inte ringen i min storlek men de skulle få den i slutet av månaden eller senast i början av november. Så vi beställe den i min storlek och gick glada hem.
Men i slutet av november hade den inte kommit när jag ringde, efter att ingen hade hört av sig.
Ringde nog en gång i veckan, och tillslut fick vi beskedet att i januari skulle den komma. Sen fick vi höra i februari, och sen i mars. I fredags ringde jag igen och kunde inte få ngt datum på när ringen skulle komma.
I går gav vi båda upp tanken på att vi skulle se ngn ring där ifrån. Tur att vi inte betalde ngt!
Så vi traskade iväg till en juvelerade som visade en liknande ring, 4000 dyrare, men jätte vacker. Vi skrev papper med honom och betalade en handpenning. Så om två veckor ska jag kunna prova min ring.
Varning för Indo Nordic!!!!!!!
Tur att vi var ute i god tid.