Halsband
Jag har inte en aning om vad jag ska ha för halsband till brudklänningen som är ärmlös.
Vill ha lite tips nu och gärna bilder =)
Jag har inte en aning om vad jag ska ha för halsband till brudklänningen som är ärmlös.
Jag tänker nog ha den guldkedja jag fick i dopgåva och en stor pärla som hänge. Jag vill ha en s.k. barockpärla som är oregelbunden. Till det matchande örhängen. Kommer köpa dem i sommar, var och såg ut dem idag faktiskt. Till det kommer jag ha ett pärlarmband jag fick på min födelsedag för några år sedan.
Det låter jättefint! Kul att använda kedja från dopet
Beskriv gärna lite mer vad du är ute efter. Traditionellt, lite mer annorlunda, stort eller diskret, guld eller silver. någon färg...
Jag har massor med idéer men misstänker att dom kanske faller lite mer åt det lite galna hållet, hehe...
Pärlsmycken i håret, pärlor kring halsen
Kolla smycken på etsy.com finns mycket fint som inte är allt för dyrt och så blir det ju något som inte alla har... finns allt från de som jag visade till mer klassiska pärsmycken och sånt...
Det här tycker jag är galet snyggt... kanske inte direkt diskret, men oj så vackert... haha nä nu skall jag inte ta över tråden med massa förslag som inte alls passar
Lycka till!
Hoppas du hittar något vackert till din stora dag!
Jag ska ha halsband med back drop, visste inte att det fanns innan men blev helt såld på det när jag hittade det på etsy. Otroligt vackert :)
Ska ha ett pärlhalsband jag. Klassiskt och enkelt!