• Vire

Halsband

Jag har inte en aning om vad jag ska ha för halsband till brudklänningen som är ärmlös.
    Vill ha lite tips nu och gärna bilder =)

• Svar på tråden Halsband
  • ClaraH

Jag tänker nog ha den guldkedja jag fick i dopgåva och en stor pärla som hänge. Jag vill ha en s.k. barockpärla som är oregelbunden. Till det matchande örhängen. Kommer köpa dem i sommar, var och såg ut dem idag faktiskt. Till det kommer jag ha ett pärlarmband jag fick på min födelsedag för några år sedan.

• Vire

Det låter jättefint! Kul att använda kedja från dopet Glad

• frallan

Beskriv gärna lite mer vad du är ute efter. Traditionellt, lite mer annorlunda, stort eller diskret, guld eller silver. någon färg...
    Jag har massor med idéer men misstänker att dom kanske faller lite mer åt det lite galna hållet, hehe...

• Salat

Pärlsmycken i håret, pärlor kring halsen

• frallan

Dessa kommer jag ha fast alla kommer vara i en ljust rosa-beige färg. Har en ganska enkel klänning och gillar smycken som inte är så pampiga
  • Vire
    frallan skrev 2011-03-06 00:03:13 följande:
    Beskriv gärna lite mer vad du är ute efter. Traditionellt, lite mer annorlunda, stort eller diskret, guld eller silver. någon färg...
    Jag har massor med idéer men misstänker att dom kanske faller lite mer åt det lite galna hållet, hehe...
    Nåt ganska enkelt hade jag nog tänkt mig. Funderar lite på att göra som ClaraH, kedja med ett pärlhänge och sen matcha örhänge till det.
  • Vire
    frallan skrev 2011-03-06 00:32:43 följande:

Dessa kommer jag ha fast alla kommer vara i en ljust rosa-beige färg. Har en ganska enkel klänning och gillar smycken som inte är så pampiga
    Wow! Har jag aldrig sett förut, men de var häftigaGlad
  • frallan

Kolla smycken på etsy.com finns mycket fint som inte är allt för dyrt och så blir det ju något som inte alla har... finns allt från de som jag visade till mer klassiska pärsmycken och sånt...

• frallan

Det här tycker jag är galet snyggt... kanske inte direkt diskret, men oj så vackert... haha nä nu skall jag inte ta över tråden med massa förslag som inte alls passar
    Lycka till!
    Hoppas du hittar något vackert till din stora dag!

• TheD
    Vire skrev 2011-03-05 22:42:39 följande:

Jag har inte en aning om vad jag ska ha för halsband till brudklänningen som är ärmlös.
    Vill ha lite tips nu och gärna bilder =)

Vad ska du ha för klänning?Har du en bild.... :)
  • förlovadflicka

Jag ska ha halsband med back drop, visste inte att det fanns innan men blev helt såld på det när jag hittade det på etsy. Otroligt vackert :) 

• wiii

Ska ha ett pärlhalsband jag. Klassiskt och enkelt!

• Vire

TheD skrev 2011-03-06 01:44:29 följande:
    Vad ska du ha för klänning?Har du en bild.... :)
    Denna klänningen ska jag ha, fast i light ivory. Det är egentligen en balklänning.
  • Vire
    förlovadflicka skrev 2011-03-06 10:54:58 följande:
    Jag ska ha halsband med back drop, visste inte att det fanns innan men blev helt såld på det när jag hittade det på etsy. Otroligt vackert :) 
    Har du bild? Jag blev nyfiken Flört
  • förlovadflicka
    Vire skrev 2011-03-07 07:02:03 följande:
    Har du bild? Jag blev nyfiken Flört

Hon som har alti.se ska göra mitt :)  
Svar på tråden Halsband