• AnnaJacob

Kan jag önska mig saker till bröllopet??

Vi ska gifta oss 2012, och vill gärna ha ett stort drömbröllop! Det kommer ju kosta en hel del, så jag tänkte kanske att vi till våra födelsedagar och jul, kan önska oss saker till bröllopet.
    Vad jag tänker på är typ presentkort till olika butiker där vi kan köpa pynt osv, knoppalakan till stolarna, skönhetsbehandlingar, chokladfonduer, såpbubbelmaskin...ja ni fattar vinken...=)

Är det fel att önska sig sånt? För det blir ju lite som att gästerna betalar vårt bröllop...eller??

• Svar på tråden Kan jag önska mig saker till bröllopet??
  • PimPim83

Jag tycker inte att det är fel att önska sig saker till bröllopet i present till födelsedagar och jul. Om någon tycker att det är fel får de väl köpa något annat i present till er. :)

• JaninaSheikh

Önska får man alltid!
    Det är ju inte så att du kräver något, eller hur ;)

Oftast är det nära och kära som kommer med presenter och klappar på födelsedagar och jul.
    Tycker att det skulle vara konstigt om dom inte tyckte att det var en toppen idee att ge er presentkort bland annat.
    Man vill ju faktiskt alltid ge en present man vet att personen uppskattar! Sen kanske man inte ska önska sig allt för stora summor. Då kanske det blir sura miner.. 

Svar på tråden Kan jag önska mig saker till bröllopet??