• Dille

hårblomma???

Hej,
    Jag funderade på att antingen ha en blomma i håret eller ett diadem, eftersom jag behöver ta av mig den efter halvlek. Undrar två saker är det lätt och ta av ett diadem utan att förstöra firsyren?

Sen undrar jag om ni har några tips på vart man kan finna fina blommor till håret, helst ska det bara vara en lite större=)

Ha det bra alla brudar =)

• Svar på tråden hårblomma???
  • Fårävvör

Vill du ha en riktig blomma eller en i tyg etc? Jag har hittat ganska många på etsy så där kan vara värt att leta...

• Dille

helst en tygblomma av någotslag...känner inte till någon sajt eller butik i sverige?

• Fårävvör

Hmm... Ingen som jag kommer på nu. Har du tittat på hemsidorna som säljer tiaror och hårnålar och sånt?

• loluna

Orkidé och kalla är blommor som kan vara större och håller finfint hela dagen :) Jag komemr ha en riktigt blomma, jag tycker att det ser så mycket naturligare ut än diadem. (dessutom är jag rädd att få "skavsår" av diadem

• Dille

loluna jag håller med dig, men jag föredrar nog en fejkad blomma just pga att jag ska ta av den under kvällen och byta kläder och allt. Inga förslag på hemsidor som kantänka sig ha hårblommor?

Jag har tittat på en del hemsidor som säljer tiaror men kan inte finna några fina blommor...

• loluna

Titta på KappAhl, de har fått in jättesöta blommor för 59 spänn :)
    Kolla med Sia (det är ju bara att snurra på en tråd för att fästa) och Plantagen. Med en diadem elelr hårnålar kan du skapa undeverk (och lätt att av den)

• Dille

tack för tippset ska kolla runt lite, men jag hade tänkt mig en sån här blomma eller något liknande:D
  • mojikanan

Tradera brukar ha en del hårblommer emellanåt!! 

• Liisa

www.parantparant.se/se

Kolla in den sidan, fastnade för deras fina blommor. Vet inte om de flesta är diadem men är man lite kreativ så kan man säkerligen fixa så man kan ha den som hårspänne!
    Lycka till! 

• ast
    Liisa skrev 2011-03-03 16:40:27 följande:
    www.parantparant.se/se

Kolla in den sidan, fastnade för deras fina blommor. Vet inte om de flesta är diadem men är man lite kreativ så kan man säkerligen fixa så man kan ha den som hårspänne!
    Lycka till! 
    Jättefina grejer här!!!
Svar på tråden hårblomma???