• Pendragon

BH? Hjälp!

Jag är på jakt efter en axelbandslös vit bh som jag kan ha under klänningen, men alla jag har hittat är så himla DYRA! Och vad ska man egentligen ha för bh så att det inte lyser igenom? Var kan jag hitta en bra bh? Hjälp!

• Svar på tråden BH? Hjälp!
  • förlovadflicka

Kolla på rea... Den jag köpte är från en "riktig" bh-butik och kostade 100 istället för 400 :D

• Amm0

Du ska absolut inte ha en vit BH om din brudklänning är vit. BH'n syns minst om du har en hudfärgad.
    Lindex har väldigt mycket budgetbh'ar. Jag skulle nog gå till en riktig underklädesbutik så jag får den perfekta BH'n till kalaset. Där får du hjälp, tips och råd. Som ovan säger så finns det rea även på såna butiker :)
    Lycka till!

• Etheleglin

Behöver din klänning verkligen en bh? Om du har en axelbandslös klänning med korsettliv så kan man oftast skippa det. Och om du behöver en som inte lyser igenom så kör på en hudfärgad istället. Man kan ta med något snyggare och byta om till innan natten om man vill ha något "finare" då.

• Nalinie

Jag håller med föregående skribent. Jag tänkte precis fråga om du måste ha bh. Jag skall nämligen ha en axelbandslös sincerity och var på underklädesbutik för att köpa det som behövdes då kom vi bara fram till att några stygn uppe över bysten behövdes och nu skall jag vara utan bh vilket innebär att allt sitter rätt, då jag är storbystad trodde jag inte på detta men det känns mycket bättre att vara utan, nu skall jag snart bara bestämma om jag vågar vara utan ryggplatta eller skall ha den. Lycka till i beslutet. 

• stjärna18

Jag köpte faktiskt en på Lindex för 2 dagar sedan. 199:- och 20% på alla bh:ar så den var billig och bra. Den fanns i vit, hudfärgad och svart. Hade en liknande som jag köpt på twilfit för ett par år sedan i märket chantelle och den kostade 500:- och inte någon större skillnad alls får jag säga. Så skynda och fynda medan de har kvar erbjudandet Skrattande

Svar på tråden BH? Hjälp!