• mollanbollan

Vem ska sitta bredvid mig?

Hej!

Min pappa dog för några månader sedan och min sambo och jag ska gifta oss till sommaren. Vem ska sitta bredvid mig under middagen? Någon som vet?

• Svar på tråden Vem ska sitta bredvid mig?
  • Irish Coffee

Beklagar verkligen sorgen!!!!!

Min sambos mamma gick bort for nagra arsedan och han har "bara" en styvpappa som han inte har jatte bra kontakt med. Vi har funderat endel och kommit fram till att det ar ju faktikst varan dag och att man inte behover folja alla traditioner bara for att...

Sa fran min sambos sida kommer hans gudmor/moster kommer sitte vid oss och hennes man och styvpappa. Ta en person som DU tycker om och betyder mycket for dig pa ett eller annat satt.

Lycka till!

• mollanbollan

Tack för svaret. : )

• Vi2alltid

oj, du har tydligen startat två trådar i ämnet, jag svarade i den andra :P

• Zelmah

Ledsen för din förlust, jag förlorade min mamma 2004 så jag känner verkligen med dig.

Du kan välja någon annan person som står dig nära som kan sitta brevid dig. Kanske har du nån bror eller morbror/farbror eller annan närstående (kanske en vän) som du vill ha brevid dig istället. det är ju bra om det är någon du känner dig trygg med som kan vara ett bra stöd och ta din fars "roll" istället. Har du ingen man som du känner är nära kanske du hellre vill ha en kvinnlig vän där? Det viktigaste är att det känns bra.

Min pappa har sen flera år träffat en ny kvinna som han nu bor tillsammans med, hon är jättego och kommer sitta på min "mammas plats" och det känns bra.

Svar på tråden Vem ska sitta bredvid mig?