Moster Stina skrev 2011-02-14 12:15:02 följande:
Vilkna jätteroliga idéer! Har klippt in dem i min bröllopstipssida!
Tack!
Varsegod...

Jag försöker se alla idéer som bra, även de som är dåliga kan man ju få egna idéer av...
Jag har en vän som är livrädd för att lämna idéer, för hon är rädd att man ska såga dom.
Nu är hon en sån som kan säga att man borde kasta vattenballonger på brudparet, eller att det skulle kunna vara kul att duka och "glömma besticken" och låta serveringspersonalen komma ut med sånt när dom serverar...
mm mm...
Hennes idéer är alltså generellt rätt kassa ;)
Men hon förstår inte att jag kan få spin-off-idéer av det. Så istället för att komma med idéer som jag inte kan genomföra, så surar hon för att jag inte genomför dom... Istället för att se att tanken med att glömma besticken eller att kasta vattenballonger, så fick jag idén att gömma en hink vid vårt honnörsbord. Och när en av servitriserna kommer för att fylla på rödvin så "råkar hon hälla det i mitt knä" (alltså i hinken som inte syns)...
Vi ska bara se hur mycket det skvätter och om det går att göra så det ser realistiskt ut *S*
Men men... Det var ju inte så hon menade, alltså har jag bara sågat hennes idé och eftersom jag sågar hennes idéer så tycker jag att hon är dum i huvudet *suck*