• Karamellen

Hjälp! Hjärnsläpp, skrev nog fel på tackkortet!

Jag skrev: "Tack för uppvaktningen på vårt bröllop" istället för "...på vår bröllopsdag" !!!
    Kan jag skicka ut dessa eller bör jag beställa nya??

• Svar på tråden Hjälp! Hjärnsläpp, skrev nog fel på tackkortet!
  • EhjärtarF

jag tyckte inte det var en sååån  jätte kris ..... jag har gjort värre saker. Ex på min 30 års inbjudan glömde jag skriva vem det var ifrån och mitt mob nr för att anmäla sig ...... dessutom var festen på annan ort än den jag bor på, vilket jag oxå glömde skriva .... hihihi ... där snackar vi hjärnsläpp .... det var en vän som påpeka detta, då var alla inbjudningar redan utskickade  Skrattande

3 september 2011
  • Karamellen

Tror du verkligen man törs skicka ut dom ändå..?
    Mina föräldrar kommer garanterat kommentera det, de har inte gjort annat än kritisera allt som haft med vårt bröllop att göra..!

• Sebastiána
    EhjärtarF skrev 2011-02-13 15:44:51 följande:
    jag tyckte inte det var en sååån  jätte kris ..... jag har gjort värre saker. Ex på min 30 års inbjudan glömde jag skriva vem det var ifrån och mitt mob nr för att anmäla sig ...... dessutom var festen på annan ort än den jag bor på, vilket jag oxå glömde skriva .... hihihi ... där snackar vi hjärnsläpp .... det var en vän som påpeka detta, då var alla inbjudningar redan utskickade  Skrattande
    3 september 2011
    Jag hoppas många kom på festen ändå!
  • MrsT2011

Det är klart att du kan skicka dem! Bröllopet varar ju ändå bara i en dag om du förstår vad jag menar. Och är dina föräldrar så gnälliga som du säger så hittar de garanterat något annat att klanka ner på, typ att någon av er kisar på bilden eller så... Stålsätt dig! =)

• Chicita

Självklart kan du skicka dom.

Det är ju faktiskt uppvaktningen du tackar för om man nu ska vara petig Flört 
    Om dina föräldrar gnäller så kan du ju säga att det var ditt bröllop och du gör som du vill, och nu ville du göra så här...
    Sen är det inget mer att diskutera, bara för dom att acceptera Solig 

• Karamellen

Korten kom idag och det står "tack för uppvaktningen på vår bröllopsdag"!!!!

Oj så skönt, dom blev helt perfekta!
    Med andra ord kan jag konstatera att jag är senil.

• MagicBride

hm, skönt det löste sig men ärligt talat såg jag aldrig vad problemet var ni tackade ju för att de kom och det var väl det som var meningen?

• Karamellen

Haha, jag vet men jag är bara så hysterisk

• Jag han

En dum fråga, men vad var det som var fel?
    Hade ju tänkt skriva samma sak ungefär. Så jag inte gör bort mig menar jag...

• loluna
    Karamellen skrev 2011-02-13 15:36:43 följande:
    Jag skrev: "Tack för uppvaktningen på vårt bröllop" istället för "...på vår bröllopsdag" !!!
    Kan jag skicka ut dessa eller bör jag beställa nya??
    jag kan inte heller förstå skillnaden?
  • Karamellen

Jag vet inte heller om det är "fel".
    Såg bara på alla tackkort vi fått står det "Tack för uppvaktningen på vår bröllopsdag" så jag tänkte att det andra ("på vårt bröllop") är fel..?

Svar på tråden Hjälp! Hjärnsläpp, skrev nog fel på tackkortet!