• Forumvärd

    Tävling- Ladda upp en bild som representerar KÄRLEK!

    Nu är det dags för en till tävling! Solig

    Du ska presentera en bild som representerar KÄRLEK.Hjärta
    Vad är kärlek för just dig?

    Bilden laddar du enkelt upp här i tråden. En jury kommer sedan att välja ut 3 vinnare som vinner
    boken "Om du  kunde se mig nu" av Cecelia Ahern



    Tävlingen pågår t.om fredagen den 17/2 och vinnare presenteras i  denna tråd fredagen den 18/2
    Bidrag uppladdade efter 17/2 kommer inte att bedömas.

    Lycka till! Solig
    God fortsättning på 2011
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 13:17
    OBSERVERA!
    Den bild du lägger upp måste vara en EGEN bild som du har upphovsrätten till.
  • Svar på tråden Tävling- Ladda upp en bild som representerar KÄRLEK!
  • JustMeAndMyLove

    Måste ladda upp en till om det är okej :)
    Vi i prideparaden i ösregn. Det var verkligen kärlek i luften <3 



     
  • popcornlotta
    Miu skrev 2011-02-10 20:48:08 följande:
     
    Sonen 1 månad gammal när han ser upp på sin pappa. Blicken säger allt! Hjärta
    Underbar bild! Om inte denna vinner blir jag förvånad! Kärlek i sin renaste form :)
  • Forumvärd

    Det fantastiska med alla bilder är att det finns så många olika saker som representerar KÄRLEK Hjärta

    Önskar er alla en fin Alla hjärtans dag! Hjärta


    God fortsättning på 2011
  • MrsGranath


    KÄRLEK!! Ett fantastiskt frieri av min blivande... =)
  • lolinda


    Gjorde denna nyligen så att min älskade pappa alltid är med mig. Han betydde otroligt mycket för mig, men försvann alldeles för tidigt från mig och sina barnbarn. Det här är min kärlek till honom.
  • Zelmah
    lolinda skrev 2011-02-14 20:05:50 följande:


    Gjorde denna nyligen så att min älskade pappa alltid är med mig. Han betydde otroligt mycket för mig, men försvann alldeles för tidigt från mig och sina barnbarn. Det här är min kärlek till honom.
    fin! :)
    jag har oxå en svala på underarmen till min pappa :) står papi i banderollen för vi kallar honom papi. Har förlorat mamma men har liksom inte blivit nån tatuering för hennes ära ännu..
  • Zelmah

    Den här krysanthemumblomman har min älskling gaddat in på mig, brevid blomman står texten futurum nobis est (framtiden är vår) jag och min m2b gjorde varsin sådan för tre år sedan. Han har sin på bröstet fast i annat lite snirkligare typsnitt. Tyvärr syns inte texten så bra på denna bild men den finns där.



    Här är min tatuering för kärleken till min pappa

  • JustMeAndMyLove
    Zelmah skrev 2011-02-14 20:46:29 följande:
    fin! :)
    jag har oxå en svala på underarmen till min pappa :) står papi i banderollen för vi kallar honom papi. Har förlorat mamma men har liksom inte blivit nån tatuering för hennes ära ännu..
    Har min systersons initialer och konturerna av en duva på min underarm :)
    Han blev bara 4 år men lämnade vackra minnen så det räcker livet ut för oss andra! 
    Otroligt vackert med minnestatueringar! 
  • förlovadflicka
    JustMeAndMyLove skrev 2011-02-14 22:09:36 följande:
    Har min systersons initialer och konturerna av en duva på min underarm :)
    Han blev bara 4 år men lämnade vackra minnen så det räcker livet ut för oss andra! 
    Otroligt vackert med minnestatueringar! 
    Usch, jag blir så ledsen när jag hör sånt... Beklagar :(
Svar på tråden Tävling- Ladda upp en bild som representerar KÄRLEK!