• FruAugusti

Inbjudan är skickad!!! Inget vet något, är så nervös o glad =)

Igår skickade vi inbjudan till alla våra familjemedlemmar =)
    Vi bestämde oss för att ingen skulle få veta något förrän de fick inbjudningarna =)
    Tänk att jag ska få bli FRU om några månader!!

• Svar på tråden Inbjudan är skickad!!! Inget vet något, är så nervös o glad =)
  • vitklänning

Åh vad kul! Här är det inte heller många som vet något, tanken är att endast föräldrarna, tärna, bestman och värdparet ska veta om det innan! :)

• Mariamilena80

Oj va duktigt att hålla sig och inte berätta.
    Här visste alla den dagen vi bestämde oss:)

• FruAugusti

Jag har haft svårt att vara tyst... och sen att jag klarat att hålla tyst för mina systrar som jag pratar med ofta o står väldigt nära är jag ganska stolt över =) Men idag så!! Tja, vid 5 typ... då kommer väl de flesta hem från jobbet =)

• salsa775

Men gud vad kul!! Lycka till med allt.

• Chicita

I stort sett ingen av våra släktingar vet. Men nästan alla våra jobbarkompisar. För många av dom är engagerade i själva middagen sen. Min M2B's jobbarkompis ska fotografera och mina jobbarkompisar ska servera och sköta baren...

Sen vet förståss våra föräldrar och de andra i bröllopsföljet om det.

Och i går gick våra inbjudningskort iväg...
    Ojoj nu är nerverna i dallring. Få se om vi eller våra föräldrar + toastmastern blir nerringda i kväll Skrattande 

• FruAugusti

Åååh, vad alla blev glada =) Här gick jag och vänta hela dagen på att mina systrar skulle ringa =)
    Och de blev så glada så =) Nu är det bara resten kvar =)
    Jag vill köpa ring, klänning, skor och allt på en gång, men vi ska ta allt pö om pö! Men vad jag längtar!!

• Chicita
    FruAugusti skrev 2011-02-09 10:53:30 följande:
    Åååh, vad alla blev glada =) Här gick jag och vänta hela dagen på att mina systrar skulle ringa =)
    Och de blev så glada så =) Nu är det bara resten kvar =)
    Jag vill köpa ring, klänning, skor och allt på en gång, men vi ska ta allt pö om pö! Men vad jag längtar!!
    Ja nu är det spännande...
    Det går ju liksom inte att ångra sig längre (inte för att jag skulle göra det ändå, men nu är det ju liksom officiellt *S*)  

Längtan är ju en stor del av det hela...
    Jag ser fram emot vår dag av hela mitt hjärta.

Lycka till Glad 
  • hysch

Vi ska bjuda in till födelsedagsfest och gifta oss där utan att mer än 2 personer vet i förväg. Hur jag ska lyckas hålla tyst om det i ett drygt år vet jag inte.. Förstår att du är pirrig, snart kommer lyckönskningarna att rasa in! :)

• Mia4

Så kul!!!

Vi gjorde exakt samma sak för någon vecka sedan. Vi skickade inbjudningskort till våra gäster och det var bara vårt värdpar som visste om det innan. Det svåraste var att hålla tyst om det över jul och nyår då vi umgicks intensivt med våra familjer och vänner. Vi lyckades hålla tungan rätt i munnen och inte försäga oss även om det var nära ett antal gånger! Man vill bara berätta....

Väntan på att inbjudningskorten skulle komma fram var pirrig och förväntansfull!

Nu när den biten är avklarad kändes det som ett bra beslut. Vi fick många roliga samtal och meddelanden samt att vi gav våra vänner och familj en överraskning som de kunde glädjas över. 

• Filidos

Kul!
    Vi gjorde samma sak! Familjen blev utan tvekan chockade!

Svar på tråden Inbjudan är skickad!!! Inget vet något, är så nervös o glad =)