Inlägg från: durrasflikka |Visa alla inlägg
  • durrasflikka

Nutrilett

Jag skulle behöva gå ner 20-25 kg. Helst innan bröllopet nästa år. Men jag är sådan som inte tycker om mat, därav lagar jag inte mat, och äter sällan mer än 2 gånger per dag. Jag har inte disiplin att gå till gymmet själv och jag vill inte vara beroende av barnvakt (min son blir 6 månader nästa vecka) för att kunna motionera. Jag har även problem med min ena fot så om jag är ute och går länge får jag väldigt ont, typ kramp, som inte släpper förrän skon är av och jag får det även om jag går utan skor. Har ett par riktiga vandrarskor så det är inte skorna som gör det.

Jag tar alla tips jag kan få för att gå ner i vikt. =)

• durrasflikka
    MissWildcat skrev 2011-06-03 09:38:06 följande:
    jag ska också köra på naturdiet nu i 2 veckor...men det är bara en quick fix.
    mitt absoluta tips är att kontakta en personlig tränare och få upplagt både träning och kost.jag tappade 10% fett på 8 veckor,och det är rätt mycket när man inte är så stor.
    så kör på det
    PT och kostprogram
    Lycka till flickor!!!
    Kram
    Får man fråga vad det kostade med PT?
  • durrasflikka
    MissWildcat skrev 2011-06-05 10:26:53 följande:
    jag betalade 2000 för ett 8 veckors kostprogram.Känns kanske som mycket pengar,men sen har man ju dieten och kan använda den och ändra i den hur och när man vill.Jag tycker helt klart det är värt pengarna.Det är ju sig själv man investerar i.Jag kom ner till 14% i kroppsfett,och då var det verkligen ingen svält diet,men visst.det vill ju till att man tränar också.
    Det låter mycket för en som går mammaledig. Tränade du varje pass med din PT eller du trännade med honom/henne några gånger i veckan och mer själv?
Svar på tråden Nutrilett