Inlägg från: danicalifornia |Visa alla inlägg
  • danicalifornia

Kuvertavgift en het potatis!?

Förstår hur du känner, vi kommer ha kuvertavgift på 200kr/pers. tar inte för barn då det inte kommer så många. Vi har ganska bestämt avsagt oss alla presenter då festen och att vännerna kommer är det viktigaste för oss. Vi ha stött på både bu o bä när det gäller avgiften, vänner och närmaste familjen(dock inte min far) tycker att det är coolers, jättebra! Pappa gick i taket o sa att så gör man verkligen inte, men när vi sa att då kan han  få lägga 15000 till bröllopet tyckte han att han kunde vänja sig vid tanken. Nu är det coolers hos alla. Vi kör på vårt sätt och det tycker jag att ni oxå ska göra!!!

• danicalifornia
    frallan skrev 2011-02-07 13:34:19 följande:

Hur formulerade ni er i inbjudan ang. kuvertavgiften?

vi skrev " För att vi ska kunna dela dagen med alla våra nära och kära är presenter inte nödvändigt men vi ser gärna att ni bidrar med en kuvertavgift på 200kr/pp"

det är ingen som protesterat än iaf! alla våra nära vet hur vi har det och betalar gärna 200 per pers!
  • danicalifornia

kan tillägga att vi köpte min ring nu i veckan och den gick loss på den nätta summan 598kr ink 2 års försäkring, man kan passa på nu när det är alla hjärtans dag o hitta ringar som e super till kampanjpriser! helt super! hittade min på guldfynd.

Svar på tråden Kuvertavgift en het potatis!?