• iccy

nästan 2 år kvar till bröllopet, redan köpt klänningen!

Jag och en vän gick runt i stan och hade kul. Jag frågade henne ifall hon hade lust att gå in till en butik vid namn Lilly som befinner sig på Birger Jarlsgatan 40.
    Hon sa ja och vi gick dit.
    Planen var att vi  ENDAST skulle kolla hur utbudet av klänningarna var samt hur hög/låg prisklassen är.
    Lite som jag anande var att jag skulle falla för en klänning.  Jag fullkomligt älskade den och gör det fortfarande!
    MEN är jag galen som köper en klänning när bröllopet är 28 december 2012?!

Den kostade endast 1000 kronor och jag tänkte
    -" När kommer jag hitta en sån här vacker skapelse igen?????!!!" 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-06 15:42
    här är webbsidan som visar klänningen.

www.lilly.dk/Default.aspx&ProductID=PROD215&GroupID=GROUP53&VariantID=VO60
  • Svar på tråden nästan 2 år kvar till bröllopet, redan köpt klänningen!
  • Styrka

Herregud, för Guds, skull, KÖP DEN!!!

Om det är din drömklänning och den är så billig, varför i hela friden inte?!

Om du mot förmodan skulle ändra dig, hitta en ännu mer fantastisk klänning, kan du alltid sälja den på TRadera eller Blocket, och slå till på den nya.

Vad är det värsta som skulle kunna hända om du köper den?

Grattis till fyndet!

• Jag han

Köp!!
    skulle du ändra dig så so what? :) 1000 kr är ju ingenting i detta sammanhang! :)
    Är bara så nyfiken på vilken klänning det blev? Känns som om jag har kollat igenom alla Lillys klänningar :)

• Sebastiána
    iccy skrev 2011-02-05 17:14:25 följande:

Jag och en vän gick runt i stan och hade kul. Jag frågade henne ifall hon hade lust att gå in till en butik vid namn Lilly som befinner sig på Birger Jarlsgatan 40.
    Hon sa ja och vi gick dit.
    Planen var att vi  ENDAST skulle kolla hur utbudet av klänningarna var samt hur hög/låg prisklassen är.
    Lite som jag anande var att jag skulle falla för en klänning.  Jag fullkomligt älskade den och gör det fortfarande!
    MEN är jag galen som köper en klänning när bröllopet är 28 december 2012?!

Den kostade endast 1000 kronor och jag tänkte
    -" När kommer jag hitta en sån här vacker skapelse igen?????!!!" 

Äsch, 1000:- är ju inte mycket. Passa på. För det priset gör det ju inte så mycket om du ångrar dig sen.
  • TheD

Löjligt billigt! KÖP! KÖP! KÖP! Som sagt, du kan sälja den sen om det skulle vara så :) Och när du gör det... höj priset ;)

• Chicita

Jag säger som alla andra...
    KÖP!

Det går alltid att sälja, skulle inte förvåna mig om du i så fall kan få mer för den än vad du gav. Du lär ju inte gå back i alla fall... 

• förlovadflicka

Finns inget att tveka för! Köpte själv en klänning på tradera för en billig peng, ska inte ha den men det spelade ingen roll när den var så billig! 
    Hoppas du inte bara pendlar i vikt så går det nog bra ;) Tyckte btw att den var underbar! :)

Svar på tråden nästan 2 år kvar till bröllopet, redan köpt klänningen!