• peppigapia

    Bra o billig fotograf i stockholm sökes!!??

    Ghaaaaaa!!!
    Vår fotograf var tydligen dubbelbokad så nu har vi ingen till vårt bröllop i sommar :(
    Nån som känner till någon bra o billig (om nu den kombon finns) fotograf i sthlm så snälla hjälp mig!?????

  • Svar på tråden Bra o billig fotograf i stockholm sökes!!??
  • AnnaPanna
    peppigapia skrev 2011-02-17 13:15:25 följande:
    Har hittat fotograf :)  tack för all hjälp!
    Vad blev det för fotograf? *nyfiken*
  • Ajdoo

    Jag kan tipsa om studio 104. De ar ett par som jobbar tillsammans sa man far 2 till priset av en :) Dom e hur gulliga som helst och helt underbara att ha med pa sin brollopsdag!

    www.studio104.se

  • nikitakatt
    Ajdoo skrev 2011-02-24 02:41:28 följande:
    Jag kan tipsa om studio 104. De ar ett par som jobbar tillsammans sa man far 2 till priset av en :) Dom e hur gulliga som helst och helt underbara att ha med pa sin brollopsdag!

    www.studio104.se
    Vi hade också studio104 och jag rekomenderar verkligen också dem! Vi är så otroligt nöjda med våra bilder. Vi kollade runt ganska mycket innan vi hittade dem och vi hittade ingen annan där man får så mycket för priset utan att det försämrade kvaliteten. Vi upplevde att de flesta andra fotografer tog ganska mycket för väldigt få bilder...
  • sockerbruden

     


    nikitakatt skrev 2011-02-27 14:27:52 följande:
    Vi hade också studio104 och jag rekomenderar verkligen också dem! Vi är så otroligt nöjda med våra bilder. Vi kollade runt ganska mycket innan vi hittade dem och vi hittade ingen annan där man får så mycket för priset utan att det försämrade kvaliteten. Vi upplevde att de flesta andra fotografer tog ganska mycket för väldigt få bilder...
    Vi anlitade också studio104 och vi är så nöjda!

    Det häftiga är att man får två fotografer (mycket prisvärt!), en som följer brudgummen under dagen och en som följer bruden. Sedan under vigsel och bröllopsbilder blir bilderna tagna från två vinklar.

    Thomas och Malin är supergulliga och deras fantastiska bilder speglar verkligen känslan från vår bröllopsdag.

    Bilder från vårt bröllop finns här:
    http://studio104.se/Privatpersoner/Sidor/Brollop.html

  • rollei

    Sockerbruden, om det verkligen är du som skrivit inlägget kan du väl tala om var ni hyrt bilen? Flört

  • sockerbruden
    rollei skrev 2011-03-10 10:56:47 följande:
    Sockerbruden, om det verkligen är du som skrivit inlägget kan du väl tala om var ni hyrt bilen? Flört
    Förlåt att jag inte svarat tidigare, är inte så inne så ofta på forumet.

    Bilen fick vi låna privat, så den finns tyvärr inte att hyra...
  • JML

    Testa kontakta Franz Garcia - han har precis flyttat till sverige sa han ar nog inte helt uppbokad. Han ar duktig och valdigt trevlig! www.franzgarcia.com  

Svar på tråden Bra o billig fotograf i stockholm sökes!!??