• Maddis

Tips på frieri till min sambo!!

Ny här på sidan.. Jag och min sambo har varit tillsammans i 9 år nu till sommaren så tyckte det skulle passa bra med bröllop nästa år.. Men frieriet får jag nog ta tag i själv.. Flört 

Sååå i sommar ska vi ner till Göteborg på konsert och bo på hotell. (första natten utan våran dotter för övrigt) Och tänkte mig då ett frieri.. Men hur gör man egentligen?

När? Var? Hur? Hjälp! GladGlad

• Svar på tråden Tips på frieri till min sambo!!
  • Future Mrs S

åhh va mysigt!!! :D 
    Min sambo firade när vi hade en weekend i sthlm, kom på fredag gick på stan bio på kvällen, lördag gick vi ännu mer på stan sedan konsert (volbeat) på kvällen, hela söndagen gick vi runt i gamlastan  och där frågade han på ett mysigt litet cafe ingen annan helt nära liksom, super romantiskt! :D men nu handlade ju inte tråden om mig va? ;) haha det jag ville sga var att för oss blev det som en avslutning på en super mysig helg bara vi 2.. så det skulle jag säga, ha en super mysig helg och när allt känns så där super och stressen innan man åkte är glömd och man är glada och har ny energi och längtar hem lite, DÅ frågar du! :D 

• Maddis

Det lät ju inte helt fel!! Va mysigt! Såg att ni skulle gifta er i vinter. Glad

Har haft många ideer som snurrat runt i huvudet. Tack för tipsen.  

Svar på tråden Tips på frieri till min sambo!!