• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Sara1291
    majflicka skrev 2011-08-30 19:47:45 följande:
    Den är från KIK. St eriksgatan i Stockholm. De har 30% nu på sina klänningar *tipsar*
    åh! mste dit o iaf titta o kanske få lite inspiration :)
  • Annooo
    Sara1291 skrev 2011-08-30 18:22:18 följande:

Jag ska gifta mig maj-juni 2012 och har nästan bestämt mig för att ha två klänningar på den stora dagen. En till vigseln som ser ut såhär:

och en till festen som ska vara i spets av ngt slag, har ite bestämt mig ännu men något i stil med detta:

är dom inte helt underbara? :)

Såååå otroligt vackra klänningar! har med dom på min lista.. jag har med fundringar nu på om man ska ha en till en lite enklare men ändå lika vacker! :)
  • Nikkita

Här kommer bild på klänningen som jag ska gifta mig i den 30/6 2012 Glad Efter att ha provat massor med modeller i alla butiker som finns i Malmö hittade jag denna. Min drömklänning som sitter som ett smäck. Är såå himla glad att jag hittade den Skrattande Ytterligare en sak mindre att oroa sig över!

• FruHassel

Sara1291: Så otroligt vacker den första klänningen är!! Älskar spestsen!!

• Discoannali

Det här är min favorit just nu. Gillar den verkligen bakifrån. Däremot funderar jag över om den är lite för mycket framifrån... Lite för mycket gräddbakelse liksom... (Blomman går iallafall att ta av så det är ju bra!)
    Gifter mig inte förrän i juli 2012 så har ju ett tag på mig att fundera!

• iccy

Jag har bestämt mig! Detta blir min brudklänning. Men problemet är att klänningen kan endast och bara köpas från butiker i USA.
    Vet ni hur jag kan lösa detta för att få min absoluta drömklänning?
  • Nikkita
    Discoannali skrev 2011-09-04 17:03:02 följande:
    Det här är min favorit just nu. Gillar den verkligen bakifrån. Däremot funderar jag över om den är lite för mycket framifrån... Lite för mycket gräddbakelse liksom... (Blomman går iallafall att ta av så det är ju bra!)
    Gifter mig inte förrän i juli 2012 så har ju ett tag på mig att fundera!

Jag tycker att den är jätte fin, inte alls för mkt fram till enligt mig Glad Jag älsker kjolar när de ser ut såhär!!! Om du trivs i den så tycker iaf jag att den är super vacker på dig Solig
    iccy skrev 2011-09-07 12:52:53 följande:

Jag har bestämt mig! Detta blir min brudklänning. Men problemet är att klänningen kan endast och bara köpas från butiker i USA.
    Ja du, en bra fråga! Du ska inte till USA innan bröllopet möjligtvis? Om du vågar chansa lite så kan du ju skicka bilden till något kina företag så att de syr upp den till dig efter dina mått. Ta i så fall reda på vilket material den är gjord i oxå så att du kan skriva det till dem för att få den så lik som möjligt...
  • sofi 88

Min klänning som jag ska ha 7/7. Ska sys in och läggas upp innan dess :)
  • Cloe

Gifter mig den 28 augusti 2012 och blev totalt förälskad i den här klänningen. Bara så jag! Skrattande

• KhiraLii
    iccy skrev 2011-09-07 12:52:53 följande:

Jag skulle kolla på begagnade klänningar på tex preownedweddingdresses.com Det är ju en väldigt populär klänning just nu så kanske efter denna säsongen att det borde krylla av dem
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar