• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Anna Maria
    Cajsoli skrev 2011-05-20 21:47:31 följande:
    Den här bakelsen ska jag gifta mej i 9.7.2011

Supersnygg! Färgen är helt bedårande! Passar dig perfekt. :)
    A & S
  • Cajsoli
    Anmacalo skrev 2011-05-05 11:18:42 följande:

Jag hade tänkt mig en v-ringad klänning i spets och med snörning i ryggen. Den här är ungefär så långt ifrån det man kan komma och jag skulle aldrig ha valt att prova den på eget initiativ. Tyckte att den var lite konstig och alldeles för mycket med allt fluff... Men när den kom på satt den som en smäck och jag har inte kunnat sluta tänka på den sen dess. Nu är den beställd! Är en La Sposa. (Bröllopet är den 8 oktober)

Vilken fin klänning! Känner igen mej i de som du bskriver, skulle själv inte ha provat den klänning som de till sist blev! :) Men med en god vän och klänningexperter vid min sida så var den helt rätt när den väl satt på!
  • Cajsoli
    Anna Maria skrev 2011-05-20 21:54:03 följande:
    Supersnygg! Färgen är helt bedårande! Passar dig perfekt. :)
    A & S
    Tack! Gillar färgen väldigt mycke! :) Är en vinterperson när de gäller färger så när man inte hittat nån i riktigt vit färg som ser bra ut så blev det en i lila-rosa ist.! :) Skulle nog inte själv ha testat den men när man får påtryck från väninnan och klänningsexperter så drog ja på mej den och den var helt enkelt RÄTT! :)
  • Sannalouise87
    sofin526 skrev 2011-05-19 15:44:13 följande:
    Den här klänningen blir det nog för min del. Har efter mycket övervägande bestämt mig.
    Vi gifter oss 26 maj nästa år.
    Gud vad vacker den var!! Var köper man en sån? Pris?
  • MochN

wow vilken klänning!
  • Aniara4
    Oj så tjusig! Den passade dig jättebra. Och det är alltid roligare att se klänningar på den som ska bära dem, jag tycker man ser mycket bättre hur klänningen verkligen ser ut då än på  tillrättalagda katalogbilder på modeller!

P.S. Det kan vara listigt att ta bort bilder (eller krympa dem) i originalinlägget när man citerar, så behöver inte hela tråden fyllas med samma bilder om och om igen, även om det är väldigt fina bilder!
  • Emma83brud
    sofin526 skrev 2011-05-19 15:44:13 följande:
    Den här klänningen blir det nog för min del. Har efter mycket övervägande bestämt mig.
    Vi gifter oss 26 maj nästa år.

Väldigt vacker. Ett av mina val, men för min del blev det till slut en annan v-ringad klänning från Lilly
  • Pimpinellros

Här är min klänning Lyckades inte ladda upp en bild på ryggen, men får väl försöka igen.

Den ska förlängas framtill och sys in lite vid bysten. Men I LOVE IT

• elinneanna
    Theka skrev 2011-04-06 23:46:59 följande:
    Nu kan jag äntligen visa MIN klänning och inte bara produktbilden.

Till stora dagen tillkommer såklart lite strykning, hår och make up, en BH och ett par skor, hehe.

Den var skitsnygg! Är det thaisiden? Var har du hittat den?
  • tinavian

Den här klänningen väntar på mig i ett paket när jag kommer hem från jobbet idag! Så himla nervöst! Tänk om den inte passar, är dåligt sydd eller har dålig kvalitet! Hu!
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar