• Lottie350

2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

• Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Nikkita
    Jonke: Va synd att du inte är nöjd med klänningen. Jag tycker dock att den sitter jätte fint på dig, men det ska ju som sagt kännas rätt för den som bär den Glad Om du ska beställa en klänning från kina så vänta med att sälja denna tills du fått hem den andra, då har du något att välja mellan om den inte riktigt blir som du tänkt dig! Man vet ju aldrig vad man får. Men kolla på tråden "kinaklänningar med gaffel där emellan" de har koll på många av sidorna & kan säkert hjälpa dig hitta en bra & pålitlig sida Flört
  • Jonkne

Tack va snälla ni e, jag får ha den som en back up plan. Jag tycker oxå att den är fin men känner mig lite "över" klädd i den tror jag.

• Ulizo

Köpte min klänning idag! :)
    Gifter mig 16 juni 2012.
  • minttus

Jag har köpt min klänning från Kik.
  • minttus

jag glömde... Jag gifter mig 9 juni 2012 !

• Januaribrud

Även jag har beställt en klänning från KIK. Marieklänning i thaisiden med spetsapplikationer på ärm och under bysten. Jag gifter mig den 21 Januari 2012 och väntar nu med spänning på att få min klänning snart
  • Januaribrud
    minttus skrev 2011-10-21 12:14:00 följande:

Jag har köpt min klänning från Kik.
    Vad fin den var Är det släp på eller vad ser man på vänster sida? Är den ny för 2012-kollektionen? Kan inte komma ihåg att jag har sett den när jag kollade på KIK-klänningar.
  • fabbis63

Hejsan på alla här :) Nu så är min klänning och bolero färdig och bröllopet är om tre veckor....tänk bara tre veckor kvar tills man blir fru :)

Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar