• Loppansson

Mer smycken??

detta är min klänning http://www.benjaminroberts.co.uk/2058a-p-368.html

Ska ha mitt hår i en hög stor "platt" knut och en tiara, som har diamanter och pärlor, och ett par örhängen som är halvlånga med diamanter och en pärla. Hade inte tänkt att ha mer smycken, eller ja förutom ringen då såklart :)
    men nu så börjar många av mina vänner fråga, om ag inte ska ha halsband el något armband oxå... vad tycker ni?

• Svar på tråden Mer smycken??
  • bröllop20110702

Vilken vacker klänning!! Jag tycker att dom smycken du ska ha räcker eftersom klänningen är så pampig:)

• Loppansson
    bröllop20110702 skrev 2011-02-01 09:26:35 följande:
    Vilken vacker klänning!! Jag tycker att dom smycken du ska ha räcker eftersom klänningen är så pampig:)
    Tack!! Ja, det är så jag oxå tänkt. Men man blir ju lite osäker när ens nära vänner börjar komma med idéer...
  • bröllop20110702

Förstår det:)

• Loppansson

När det är så många som läser inlägget... är det verkligen ingen fler som har någon åsikt om mer smycken el ej??

• Oonah

Jag instämmer, less is more i det här fallet, tycker jag.

Annars ser det lätt lite överbelamrat ut. Det kommer se snyggt ut med bar hals, utan halsband, och kommer framhäva den galet vackra Benjamin Robertsklänningen! Skrattande

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • jonsar02

Jag tycker du inte ska ha mer smycken. Du har ju redan ganska mycket och jag tror att det blir för mycket helt enkelt med halsband och armband.

• Molle2011

Jättefin klänning! Om du skulle känna dig "bar om halsen" kan du ju ha en tunn silverkedja med en pärlberlock i. Smakfullt och stjäl inte för mycket uppmärksamhet från den vackra klänningen. Armband känns överflödigt och jag skulle vara rädd att fastna i klänningen med det...

• salsa775

Jag tycker också det räcker med örhängen! Klänningen e så fin i sig!!
    Kram 

Svar på tråden Mer smycken??