• Moemoe

Var köper ni era väskor?

Halloj! Fanns ingen rubrik för assecoarer så jag la in det här under smycken, var det närmsta jag hittade. :)

Brukar få så bra tips här, så min fråga till er brudar är: var köper ni era väskor ni som ska ha det? Är ute efter en kuvertväska/liten väska/portmonä-liknande väska men har svårt att hitta bra sidor på nätet med inspiration. Bor i Stockholm, så har ni tips på någon butik är det också toppen!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Var köper ni era väskor?
  • förlovadflicka

Jag köpte en jättejättesöt virkad historia med guldkedja på indiska för en femtiolapp på rean! Tycker den är underbar, den är som en liten portmonnä :) 

• Sebastiána

Jag köpte en jättesör vit pärlbäska på HM föt 17:- för 5 år sedan. Jag har aldrig använt den, men nu är det dags!

• Sebastiána

VÄSKA ska det vara...

• förlovadflicka
    Sebastiána skrev 2011-01-31 20:15:01 följande:
    Jag köpte en jättesör vit pärlbäska på HM föt 17:- för 5 år sedan. Jag har aldrig använt den, men nu är det dags!
    Fynda är ju grejen ;)
  • Jossis81

Jag köpte min på Glitter!

• Emblas Mamma

Får jag fråga en fråga,
    har aldrig fattat detta med väskor faktiskt!
    Vad har man väskan när man går in till vigseln? Inte har man väl den med sig där!?

• förlovadflicka
    Emblas Mamma skrev 2011-01-31 20:38:26 följande:
    Får jag fråga en fråga,
    Vad har man väskan när man går in till vigseln? Inte har man väl den med sig där!?
    Jag tänker låta mamma ta hand om den, hon har alltid så stora väskor ändå så den får nog plats däri :P
  • Emblas Mamma
    förlovadflicka skrev 2011-01-31 20:39:40 följande:
    Jag tänker låta mamma ta hand om den, hon har alltid så stora väskor ändå så den får nog plats däri :P
    så man har den mest på festen sen?
    Men har man då ett axelband eller bär man den i handen eller vad? :)
  • förlovadflicka
    Emblas Mamma skrev 2011-01-31 20:42:25 följande:
    så man har den mest på festen sen?
    Men har man då ett axelband eller bär man den i handen eller vad? :)
    Alltså, jag har den inte för att det är en accessoar, jag vill bara ha den att ha grejer i :)
  • Sebastiána
    Emblas Mamma skrev 2011-01-31 20:38:26 följande:
    Får jag fråga en fråga,
    Min mamma håller min i kyrkan.
  • Moemoe

Tack för alla svar! Ska kika runt lite, men det låter som det finns mycket fint i butiker som inte nödvändigtvis är bröllopsbutiker här. :)

Jag vill ha lite smink, lypsyl, näsdukar och lite sådant i väskan, tänkte att mamma kan ha den under vigseln då jag har brudbukett, men att sedan ha den vid bordet på middagen då jag kan behöva grejerna. :) Sedan får vi se var den hamnar på festen haha :)

Svar på tråden Var köper ni era väskor?