• JG x 2

Festlokal Helsingborg?

Det finns ingen som har sådan koll på olika festlokaler som blivande brudar... Minns själv vilken koll jag hade då och där. Men nu behöver jag en festlokal för ca 30-50 pers till sommaren i Helsingborg.
    Gärna med Catering... Har ni några tips???
    Kram på er alla :D

• Svar på tråden Festlokal Helsingborg?
  • MagicBride

Råå småbåtshamn har en helt underbar klubbstuga som det säkert går att hyra om ni vill vara nära havet Ligger precis vid stranden.

• JG x 2

Jag tackar för tipset och skall genast kolla upp det :D Fler tips emottages gärna :D

• venezuela06

Fortuna by the sea..Ligger precis vid havet. Vi har för många gäster för att få plats,men de va supertrevliga !!

• petitemoi

Dunkers kultur hus, helsing bar och matsalar, jacob hansens hus, linea trädgården kanske?

• JG x 2
    petitemoi skrev 2011-02-09 19:17:01 följande:
    Dunkers kultur hus, helsing bar och matsalar, jacob hansens hus, linea trädgården kanske?
    Jag har kollat upp jacob hansens... de hade redan fullt den dagen... och jag vill ha inomhus... skall vara för studentfest juh...
  • MrsT2011

Uppe på maria park ligger ett trevligt ställe i ett växthus typ, minns inte vad det hette... Kan det vara det som är linneaträdgården?

• c4trin

Här ska vi ha vårt bröllop. de e både lokal och catering

• JG x 2
    c4trin skrev 2011-02-19 16:37:11 följande:
    Här ska vi ha vårt bröllop. de e både lokal och catering
    Mysigt! Men får känslan att det kommer bli för stort för oss... vi kommer bli ca 30 pers... Men tackar innerligt för tipset och skall ringa och prata med dem :D
  • c4trin

De har en liten sal och en stor sal där, man kan hyra bara en av dem om man vill!

• JG x 2
    c4trin skrev 2011-02-19 19:36:48 följande:
    De har en liten sal och en stor sal där, man kan hyra bara en av dem om man vill!
    Ok perfekt!!! Blir att ringa dem direkt på måndag mao :D
Svar på tråden Festlokal Helsingborg?