Har du en bröllopsblogg? Jag vill gärna läsa
Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration
Har du en blogg där du skriver/skrivet om planeringen inför ert bröllop? Jag vill gärna läsa så man kanske kan få lite inspiration
Hej hej! Vi har en kombinerad blogg och hemsida på svenska och engelska där vi skriver om planeringen inför vårt bröllop i maj :) www.themandys.com
Oj jesstas va mycke nya bloggtips ja fick här!
Själv bloggar ja på www.brollopibyn.blogspot.com
Tack för alla tips, nu har jag att göra ett tag!
Jag bloggar anonymt om vårt kommande bröllop. Jag lägger sällan upp privata bilder, utan använder min blogg för att inspirera framför allt mig själv, men tycker att det är jätteroligt med lite kommentaren och tips på det jag skriver.
Blandat med bröllopsplanerna skriver jag om mode, resor samt vår längtan efter en liten bebis. :) Välkomna att läsa och kommentera! :)
Jag har en nystartad bröllopsblogg där jag planerar inför mitt och min blivande mans bröllop nästa år.
Följ resan på http://bellasbrollop.wordpress.com/
Mvh
Bella
Japps, jag har startat blogg inför vår bröllopsdag där jag kommer skriva allt om tankar och funderingar kring bröllop, brudklänning osv. Har precis startat den så vill ni följa med från allra första början så gå in på bloggen:
mittunderbarabrollop.blogg.se/
(Varför "mitt" underbara bröllop och inte "vårat" är för att det är jag som bloggar och inte fästmannen)
www.halsingebrollop.se/blogg.asp
Nystartad blogg som kan fungera som inspiration!