• ClaraH

Stockholmare; varifrån köper ni er tårta?

Undrar som rubriken säger var ni köper er tårta. Vi gör all annan mat själva, men hinner inte också tårtan. Jag skulle vilja ha något med mousse i, ingen prinsess.

• Svar på tråden Stockholmare; varifrån köper ni er tårta?
  • ClaraH

Ja, vi har också funderat på ICA Maxi och Coop, men jag har inte alls koll på vad de har. Vet du om de hyr ut tårtställningar också?

P.S. var inne och röstade på en av dina tårtor!

• Junibrud
    ClaraH skrev 2011-01-22 21:48:00 följande:
    Ja, vi har också funderat på ICA Maxi och Coop, men jag har inte alls koll på vad de har. Vet du om de hyr ut tårtställningar också?

P.S. var inne och röstade på en av dina tårtor!
    Annars är denna plats en av Stockholms bästa
    www.chokladfabriken.com/ 

• Aniara4

Jag är väldans sugen på en tårta från Chokladfabriken, men efter att ha gått igenom budgeten med de senaste ändringarna får jag nog börja titta på ställen som ICA Maxi. Eller köpa en vanlig princesstårta och klämma dit ett brudpar på...

• ClaraH

Jag ska i alla fall kolla in på Chockladfabriken...  och även Hello Sugar. Är det någon som vet om det finns något bra konditori inne i Sthlm som bakar bra tårtor? Vi kommer att vara i en lokal rätt så centralt.

• ClaraH

Choklad fabriken har säkert jättegoda tårtor, men 55:- / biten är helt enkelt för mycket tycker jag. Jag kan nog tänka mig uppåt 30-35:-/biten som max. Med nästan 100 gäster skulle det bli ca 3.000:-, och det är väl OK.

Svar på tråden Stockholmare; varifrån köper ni er tårta?