petitemoi skrev 2011-01-21 11:45:07 följande:
Först vill jag säga, fint val av klänning:) själv valde jag mellan den och detroit( också blue by enzoani) för mig blev det detroit. Men jag provade även delaware med hellång slöja 3,5m.
Och jag förstår att man kanske tänker att det är lite mycket men jag menar att det är lite vad man gör utav det.
Jag kommer ha denna långa slöja till klänningen jag valde som också kan anses vara "mycket".
Men istället tänker jag bara ha nätta öronhängen och ett tunt armband, inte massa halsband och plotter och inte heller någon stor frisyr med massa lockar. Utan jag tänker en fin knut av något slag, vet inte om det är det du menar med knorr:)
Om man gör det så enkelt och avskalat med en fräsch enkel makeup så tänker jag att man visst kan kompensera det med en lång slöja och stor klänning:) så tänker iallafall jag göra, kanske för att jag så hemskt gärna ville ha slöjan haha.
Jag tror du kommer bli superfin:)
Åhh den är också fin...
För mig var det kärlek vid första ögonkastet när jag såg delaware på en modevisning på en bröllopsmässa =)..
Du råkar inte ha kort på frisyren du tänkt dig?
Jag är ingen make up tjej förutom mascara så tänkte ha en väldigt diskret sminkning...
Jag vill också gärna ha slöja, då mormor och mamma haft just den slöjan när de gifte sig, tror den också är runt 3,5 - 4 meter då mormor hade den som släp...
Vad tror du om tiara då? Kan jag ha det?