• Dona

några idéer?

vad kan man ha för bordsdekorationer? jag vill inte ha blommor på alla bord. jag hade tänkt mig flytande värmeljus men sen vet jag inte mer. jag har inte ens ett färgtema än haha går fram och tillbaka mellan -rött-vitt och guld-vitt. tacksam för svar 

• Svar på tråden några idéer?
  • TheD

Jag har inte pratat med min blivande än men jag funderar på att ha ett litet vändblock med jämna mellanrum med några bilder av oss två som gästerna kan titta på och prata, kommentera :)

Ljus, rosenblad, konfetti av något slag.......

myheart.se

2hearts.se (tror .se)

romance.se

det är bara att kika runt :)

• Dona

ja det var smart. jag har också tittat på rosenblad men jag har problem med att bestämma färg haha jag vill iaf ha min brudbukett i röda roser men känns lite för tråkigt att dekorera hela lokalen i rött och vitt på något sätt. känns som det är för vanligt. bordskristaller har jag med tittat på kan beslutångest :(

• TheD

Lek lite med röda nyanser :)

Röda rosenblad och transparanta bordskristaller...... lösa "silverringar" .....

Vad heter dem nu... dessa miniminiträd, istället för blommor?

• TheD

Den här finns i rött ockdå men den jag skcikar ska vara cremfärgad.... du märker vilken det blev www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1102580&tagval=party_table_decorations&menuIdx=4

• Dona

nämen tack! nu vet jag att det finns för alternativ iaf. :) svårt när ens blivande inte kan något om färger eller sånt. han har fixat allt annat men lämnade detta till mig, sa att han inte har någon aning och att jag får kolla runt.

• TheD

Haha, ingen orsak!

Mer att ge dig lite idéer (hoppas jag). Man gillar inte allt men ibland går det att hitta något i det man ser men det kanske bara är 1/4 som ska bytas ut och sen är det perfekt!

Hoppas det hjälpte något!

Svar på tråden några idéer?