• Dona

några idéer?

vad kan man ha för bordsdekorationer? jag vill inte ha blommor på alla bord. jag hade tänkt mig flytande värmeljus men sen vet jag inte mer. jag har inte ens ett färgtema än haha går fram och tillbaka mellan -rött-vitt och guld-vitt. tacksam för svar 

• Svar på tråden några idéer?
  • Dona

ja precis, jo tro mig det hjälpte för mu vet jag ungefär vad jag ska ha. fortfarande tveksam på färg men dekoration står klart :) tack för din hjälp tid tid nu mitt i natten haha

• TheD

Jag är van att jobba natt så sova blir till att vänta :)

• Dona

haha jobba på natten, sova på dagen?

• Dona

jag jobbade natt på sjukhuset innan. kan säga att jag väcktes av allt så det behövdes ingen väckarklocka för grannes barn skulle till skolan klockan 0800 och han såg till att alla på gatan väcktes, plus svårt att somna om. som tur var så hann jag sluta det jobbet innan jag blir helt förstörd haha tack för de sista länkarna, där fanns ju allt

• TheD

Usch, nej det är inte kul eller när grannarna (bor i lägenhet) känner för att borra kl 8 på morgonen....Då är döden nära haha.

Nu ska jag läsa lite och se om karln tänker komma hem snart från jobbet :)

God natt och lycka till med dekorationerna!

• förlovadflicka

Tror jag ska lägga ut vintageliknande notblad och strö rosenblad över... Åh, mitt hjärta jublar när jag tänker på det! :D

• Moster Stina

Testa att sätta ned vita blockljus i skålar med vatten och rosenknoppar/rosor. Har bara sett detta på bild men tänker absolut anamma detta själv då det var jättejättevackert!

• Mirjami

Själv har jag köpt vattenpärlor från www.artflowers.se en pytteliten påse för 59kr ger 4 LITER pärlor.
    Och attans vad de är fina, jag måste köpa nytt igen då jag "råkat" pynta med dem hemma och på jobbet. Superfint i en vas med några tulpaner, i vackra glas med bara ngt blad, på en ljusbricka mm.
    Ser ut som de är gjorda av glas fast det är gelé.

Passar till alla färgteman då de är ofärgade.
    Men ett tips är att färga vattnet i valfri färg innan pärlorna tillsätta. De suger åt sig av vattnet, sväller och blir i den färg man tillsatte i vattnet. Sååå fiiint!!!

• förlovadflicka
    Mirjami skrev 2011-01-28 10:49:58 följande:
    Själv har jag köpt vattenpärlor från www.artflowers.se en pytteliten påse för 59kr ger 4 LITER pärlor.
    Och attans vad de är fina, jag måste köpa nytt igen då jag "råkat" pynta med dem hemma och på jobbet. Superfint i en vas med några tulpaner, i vackra glas med bara ngt blad, på en ljusbricka mm.
    Ser ut som de är gjorda av glas fast det är gelé.

Passar till alla färgteman då de är ofärgade.
    Men ett tips är att färga vattnet i valfri färg innan pärlorna tillsätta. De suger åt sig av vattnet, sväller och blir i den färg man tillsatte i vattnet. Sååå fiiint!!!
    Det finns förfärgade såna också :)
Svar på tråden några idéer?