• vitjanuari

Så fruktansvärt arg!

Fick mina skor idag, verkligen i sista minuten. Vi gifter oss på fredag och det var verkligen de perfekta skorna till min outfit.
    Tror ni inte när jag glatt river upp paketet till min fasa upptäcker att de har skickat fel skor.
    Vad f*n ska jag gör nu?
    Gå barfota i snön är ju inte direkt ett alternativ. 
    Har pratat med företaget och de kan ju inget göra, mer än att ta tillbaka  varan utan att fakturera mig för returportot.  
    Så i morgon är det bara finkamma skobutikerna efter något annat alternativ, för man har ju inget annat att göra dagen innan vigseln.
    Och som någon säkert kommer tycka kanske jag får skylla mig själv när jag beställde i lite senaste laget, utan någon direkt felmarginal i åtanke. 

• Svar på tråden Så fruktansvärt arg!
  • Emblas Mamma

Men herrejösses vad ledsamt! :(

Ja, du gör nog rätt i att finkamma alla skobutikerna du hittar, extrem otur du har måste jag säga!
    Hur stor är chansen att dom skickar fel?
    Se det från den ljusa sidan, kanske ödet var bestämt så här och du hittar ett par ännu vackrare skor!

Håller tummarna för dig och hoppas du hittar några!!
    Är det vita stövlar du ska ha`?

• vitjanuari

Tack så mycket!
    Jag kan behöva de där tummarna! Känns så negativt just nu, men ett par skor ska inte få förstöra allt.
    Vet inte hur stor chansen är, men tydligen tillräckligt, kunde dom inte skickat fel skor till någon annan istället? 
    Hoppas att du har rätt och att jag hittar något fint i morgon!
    Jag skulle haft ett par svarta pumps med siden snörning, som en annan tjej tipsat om härinne på forumet.
    Dom är verkligen jätte snygga!

• vitjanuari
    Åkerfeldt skrev 2011-01-19 20:34:35 följande:
    usch va tråkigt att höra.... beställde du från Bonprix??

Ja det gjorde jag. Blev väldigt besviken på dem, men alla kan göra misstag, hjälper ju inte att skrika på den stackarn som sitter i kundtjänst, de får nog ta skit så det räcker  ändå. Men jag var noga med att tala om hur besviken och arg, jag var! 
  • moonlightgirl

Nej men stackare. Förstår att du känner alla blanda känlsor just nu. Nej jag tycker inte att du får skylla dig själv, ibland letar man och letar och letar o det tar tid innan man hittar det man vill ha. Hoppas att du hittar de skor du vill ha i första butiken du kommer in i för nu behöver du lite tur.  =)

Lycka till

• Åkerfeldt
    vitjanuari skrev 2011-01-19 20:41:26 följande:
    Ja det gjorde jag. Blev väldigt besviken på dem, men alla kan göra misstag, hjälper ju inte att skrika på den stackarn som sitter i kundtjänst, de får nog ta skit så det räcker  ändå. Men jag var noga med att tala om hur besviken och arg, jag var! 
    förstår att du blev besviken... va fick du för skor då???

• Åkerfeldt
    vitjanuari skrev 2011-01-19 20:46:11 följande:
    Tror det är dessa men jag är inte helt 100 % säker, då de redan är nerpackade och lämnade på posten.

www.bonprix.se/se/Pumps-2301345-bundle.htm?id...
    ok... jag förstår att du blev besviken. 

Innan jag beställde från internet så var jag inne i stan och letade och jag ville ju inte ha svarta skor, men det fanns typ bara svarta skor så är det de du e ute efter så hittar du säkert något fint ska du se.

kram på dig!!! 
  • vitjanuari

Tack!

De skorna var inte direkt några  jag ville gifta mig, kasnke hade varit snygga till något annat tillfälle och någon annan person!

Vi har ju inga direkt roliga butiker här i stan, bara de vanliga kedjorna. Hoppas skorna är snyggare i verkligheten än på hemsidorna!  

• Åkerfeldt
    vitjanuari skrev 2011-01-19 20:53:36 följande:
    Tack!

De skorna var inte direkt några  jag ville gifta mig, kasnke hade varit snygga till något annat tillfälle och någon annan person!

Vi har ju inga direkt roliga butiker här i stan, bara de vanliga kedjorna. Hoppas skorna är snyggare i verkligheten än på hemsidorna!  
    vart i sverige bor ni??
  • vitjanuari

Jag kan ju inte avslöja för mycket men i en liten stad i småland :)

• TheD

Om det finns brud & festbutiker där du bor så kansle du hittar skor som du kan hyra :) När du går in i butiken gråt och var upprörd så kanske du fåra hyra mot en billigare peng ;)

Såg skorna du fick.............omg!

• Åkerfeldt

okok
    men jag hoppas verkligen att du hittar något som du tycker om... du får gå ut med öppna ögon när du letar och inte vara allt för besviken.

• vitjanuari
    Åkerfeldt skrev 2011-01-19 20:58:44 följande:
    okok
    men jag hoppas verkligen att du hittar något som du tycker om... du får gå ut med öppna ögon när du letar och inte vara allt för besviken.

Ska försöka göra detta! :)
  • Lysdioda

En dansshop i nån större stad nära dig?

• vitjanuari

Jag hittade ett par  skor tillslut, blev dock ett par ljusa istället, och inga skor som jag direkt kan tänka mig använda till något annat tillfälle. 

• Åkerfeldt
    vitjanuari skrev 2011-01-21 20:20:51 följande:
    Jag hittade ett par  skor tillslut, blev dock ett par ljusa istället, och inga skor som jag direkt kan tänka mig använda till något annat tillfälle. 
    skönt att du hittade något iallafall...
    va blev det för fint?? 
  • himlenrunthörnet

Å vilken mardröm! Hoppas du fick ett underbart bröllop idag i varje fall!

• vitjanuari
    Åkerfeldt skrev 2011-01-21 21:03:36 följande:
    skönt att du hittade något iallafall...
    va blev det för fint?? 
    Valde ett par på deichman (tror det stavas så). 
    Kommer att lägga upp bilder framöver sedan, när allt är officiellt.
    Vi har bara inte riktigt bestmmt oss  för hur vi ska berätta försläkt och vänner ännu.  
Svar på tråden Så fruktansvärt arg!