Tärnånger....
Hej alla!!
Jag har stött på ett problem som ligger och gnager hela tiden..
När vi bestämde oss för att gifta oss förra året frågade jag två tjejer om de ville vara mina tärnor + en tjej som ska komma och hålla buketten enskilt. Allt kändes hur bra som helst! Tills ena tärnan bara "balla ur" för mig..
Hon nämner det aldrig, hon vill inte snacka om det, hon har bara korta svar till allt man frågar om och verkar inte över huvud taget bry sig? Igår prata jag med henne om det, fråga om hon inte ville vara med längre, och att hon måste vara säker på sin sak, det är ändå den största dagen i mitt liv.. Hennes svar blev "välj nån annan då".
Inget mer. Bara det. Jag sa att det är ju inte det jag menar, vill bara du ska vara säker o att vi kan börja planera allt så att det inte blir några fel sen. Men fick inte någon mer respons direkt så jag avsluta diskussionen.
Min vän som ska hålla bukett köpte en klänning i lördags när vi va ute o prova. Det finns en likadan kvar som är precis den andra tärnan som är kvars storlek. På torsdag ska jag iväg och prova klänningen igen till mig, då ska hon få följa med och testa den.
Så, ska jag chansa med min tärna som strular, och låta den som är kvar + hon med bukett vara de två tärnorna i stället och köpa den andra klänningen, eller ska jag bara låta allt vara? Strunta i klänningen som finns en kvar och köpa två lika till "tärnorna" sen?
Jag vill ju bara att allt ska bli bra...