- Brudar i Karlstad/Värmland -

precis hemkommen från bröllopspalatset . jag hittade MIN klänning!!!
det va som ni sa... helt underbart. bra personal och vilka lokaler. stora rum med speglar överallt och bra provhytter. så nu är vi 5200kr fattigare men en lyckligare brud får man nog leta efter .
Ja det är så lätt att se att gräset är grönare på andra sidan, hihi. Själv har jag köpt två klänningar.. Eller en som jag redan har hemma - som är superfin! Men jag kunde inte släppa tanken på den klänningen jag hade tänkt från början. En klänning som andas 20-tal.. Och tyvärr fanns varken av de klänningarna att få tag på i Sverige och inte vet man om man passar i dom Så dena andra modellen får jag uppsydd av en säljare på Etsy. Sen säljer jag den som jag tycker minst bra om
Blir dyrt för stunden men jag kände att jag var tvungen och chansa. Man gifter sig (väl) bara en gång
Annars gör du bara så att du bestämmer dig för den - för du gillar ju den och du vet ju att den passar - och så kollar du inte mer på klänningar sen
Kul att det släppt med massa viktigta hållpunkter Fredag blir jättebra ju - gött och ha hela helgen och vila upp sig på också! Ska bli kul och gå på bröllop på Almars gård - den 30 juni ska vi på bröllop. Tror att de är de första som har fest där. Kan ju rapportera hur det artade sig
Härligt och få mysa två dar efter det!! Skulle vi behöva - vi som har två barn
Jo det har slagit mig - att ha två klänningar. Men samtidigt vill man ju kläningen med "det" så länge man bara kan. Jag menar - hur ofta får man bära en bröllopsklänning? Så planen är fortfarande att sälja den jag gillar minst..
Kols
Tror det var lite dåligt med tips i tråden. Jag ska nog själv använda mig av Martins parfym som både gör håret och sminket. Pris från ca 2 tkr med både hår och smink. Tror det är ett helt ok pris! Freesun har jag ingen erfarenhet av men nån jag vet är bra är BM salong tror jag det heter på Norrstrand. De använder sig av ID och jag har själv gjort min sminkning när jag var brudtärna och de var superbra!