• Angelica921

    Erfarenheter från Bommersvik?

    Jag såg att du inte fått några svar ännu. Socialdemokraterna, SSU och Lo har jag för mig är de som äger Bommersvik. Eftersom jag själv är gammal SSU:are har jag en massa såna minnen därifrån, men olika husen där är ju olika. I den "stora" delen av Bommersvik där det brukar hållas konferens och matsalen och hotellrummet och sånt tycker jag är som vilken konferensanläggning som helst.

    Och naturen är ju hur vacker som helst där ute! Jag sitter själv och kollar runt lite på lokaler inför framtiden även om vi inte riktigt sagt datum eller bestämt någonting. Jag inspirerar mig mest eftersom jag älskar bröllop :)

    Du får gärna uppdatera hur det går, är ni fortfarande inne på Bommers eller har ni hittat  nåt annat? Glad

  • Angelica921

    Jag har alltså varit där många, många gånger. Jag har firat nyår där med min pappa och hans kollegor inom partiet, jag har varit på olika sommarläger och jag har varit på SSU-kurser. Men jag tycker att det skulle vara jättefint att ha ett bröllop där! Det är väldigt bra skick allt, och naturen är väl det bästa. Och eftersom det ligger lite avskiljt får man vara ifred på ett annat sätt också en en festvåning inne i stan.

    Fast för mig vore det ju lite extra speciellt eftersom jag har så många barndomsminnen därifrån. 

Svar på tråden Erfarenheter från Bommersvik?