Inlägg från: BlackWIngedAngel |Visa alla inlägg
  • BlackWIngedAngel

    Duktig florist i Göteborg?

    Vad kommer det sig att du behöver en i centrala Göteborg?

    Jag känner till en väldigt duktig florist i Göteborg, men hennes butik ligger inte centralt. 

  • BlackWIngedAngel
    Therese142 skrev 2011-01-16 00:27:44 följande:
    Lite själv intresserad av tips på en duktig florist i göteborg.. gärna mölndal eller frölunda hållet..
    Den butiken jag syftade på ligger tyvärr i Kortedala. Namnet är Marys blomsterdesign.
    Det faktum att butiken är ganska liten och att den inte ligger så centralt tror jag är bidragande faktorer till att hon som arbetar där lägger ner så mycket arbete på binderier. Vad jag menar är att om butiken ligger centralt så finns det större potential för en nytillströmning av kunder, medan en liten butik är mer beroende av att de kunder som hittat in i affären ska bli nöjda och komma tillbaka.

    De blommor vi har köpt där har alltid varit jättefina och de står sig väldigt länge. Det är dessutom många som kommenterar buketterna när man ger bort dem till andra, vilket känns väldigt roligt.

    Jag tipsade även en väninna om som gifte sig förra året och de var väldigt nöjda, både med resultatet och med priset. 
Svar på tråden Duktig florist i Göteborg?