• Åkerfeldt

jag har verkligen ångest... hjälp mig!!

jag gifter mig om 25 dagar och måste beställa mina blommor snart..jag har verkligen ångest 

jag ska enbart ha rosor, men kan inte bestämma mig vilken färg

vad tycker du att jag ska ha av dessa???
    har du någon idé på annan färg så skriv gärna det
    jag väljer det som får flest röster, snälla hjälp mig
    jag ska ha detta på mig

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden jag har verkligen ångest... hjälp mig!!
  • Syrinx

Jag tror det skulle vara väldigt vackert med romantiskt rosa till din klädsel! En lite svagare puderrosa nyans på rosorna kanske. Lycka till, det kommer bli jättefint!

• Niini

Röstade på aprikos, men rosa skulle nog funka också. Sen ljuslila som det var tal om i en annan tråd skulle va skitsnyggt!

• sofi 88

Jag tycker du ska ha rosa eller aprikos eftersom jag tror du behöver en färgklick men rött och gult skulle bli för markant tror jag. Vad har ni för färgtema i övrigt i dukningen osv?

• Åkerfeldt
    sofi 88 skrev 2011-01-12 12:44:16 följande:
    Jag tycker du ska ha rosa eller aprikos eftersom jag tror du behöver en färgklick men rött och gult skulle bli för markant tror jag. Vad har ni för färgtema i övrigt i dukningen osv?
    vi ska gifta oss borgligt och bara ha fika efteråt, så inget färgtema.
  • Åkerfeldt
    Niini skrev 2011-01-12 12:43:19 följande:
    Röstade på aprikos, men rosa skulle nog funka också. Sen ljuslila som det var tal om i en annan tråd skulle va skitsnyggt!
    glömde skriva i lila...
  • sofi 88

Men ni ska väl ha servetter till fikat? Haha, vad var det för färg på inbjudningskorten? Som någon annan skrev, en ljuslila färg skulle också vara jättefint, rosa rosor kanske är lättast att få tag på? Kan ingenting om blommor....

• Åkerfeldt
    sofi 88 skrev 2011-01-12 12:47:08 följande:
    Men ni ska väl ha servetter till fikat? Haha, vad var det för färg på inbjudningskorten? Som någon annan skrev, en ljuslila färg skulle också vara jättefint, rosa rosor kanske är lättast att få tag på? Kan ingenting om blommor....
    ja, men de har jag inte fixat än :)

inbjudningskortet såg ut så här på framsidan

det går att få tag i alla färger, men man får ju beställa in dem så att de verkligen har blommor inne när man kommer

• Syrinx
    sofi 88 skrev 2011-01-12 12:47:08 följande:
    Lila rosor har jag för mig är väldigt ovanligt, alltså naturligt lila, och färgade rosor brukar florister avråda från eftersom det lätt färgar av sig. Rosa finns ju i många nyanser också!
  • Åkerfeldt
    Syrinx skrev 2011-01-12 12:49:26 följande:
    Lila rosor har jag för mig är väldigt ovanligt, alltså naturligt lila, och färgade rosor brukar florister avråda från eftersom det lätt färgar av sig. Rosa finns ju i många nyanser också!
    nej jag vill inte ha några färgade rosor...

• Syrinx
    Åkerfeldt skrev 2011-01-12 12:49:21 följande:
    ja, men de har jag inte fixat än :)

inbjudningskortet såg ut så här på framsidan

det går att få tag i alla färger, men man får ju beställa in dem så att de verkligen har blommor inne när man kommer

Åh så vackert!!! Om du skulle försöka hitta rosor i den aprikosrosa färgen kanske?
Svar på tråden jag har verkligen ångest... hjälp mig!!