Inlägg från: mysan33 |Visa alla inlägg
  • mysan33

    barnkläder hjälp!!!!

    hej vet inte om detta är rätt ställe men jag har problem... enligt mig själv stora problem.
    jag letar kläder till mina 4pojkar som är 2,4,7,10. till vårt bröllop i juni. jag vet att jag är tidigt ute men vill ha det mesta klart. saken är den att jag inte hittar några kläder till dom. jag har köpt vita finskjortor åt dom, och ev har jag hittat väst åt dom. men byxor och skor är omöjligt att hitta, och om jag hittar nåt så är det alldeles för dyrt. jag har en budget att skorna får inte kosta mer än 200st och byxorna 200st.
    letat på nätsidor och i affärer, men inte hittat nåt. trodde det skulle vara lätt att hitta nu vid nyår när de flesta säljer lite finare kläder, men icke.
    därför söker jag hjälp att hitta en nätbutik som kan tänkas sälja billigt. inga utländska sidor.
    stort taack på förhand

  • Svar på tråden barnkläder hjälp!!!!
  • mysan33

    puffar lite. är det ingen som vet?? måste barnen vara "finklädda"?

  • mysan33

    hejsan tack för alla svar=) att sy upp byxor kan ju vara ett bra alt=) sen det här med skorna, kanske kan ha svarta gympaslkor. att lägga ner ett par tusen på skor de använder en gång känns onödigt. skjortor hittade jag på halens, funderar även på västen där till pojkarna för 149:-
    stort tack för hjälpen

  • mysan33

    hejsan vet ni vad, jag svängde in på hennes bara för att kolla, och hittade skitfina byxor till alla 4 för 100:- styck. snacka om fynd=) tidigare har jag ionte hittat nånting. är lättad nu. fast även hittat fint byxtyg, det hade varit mitt abndra val. tack för hjälpen alla=)

Svar på tråden barnkläder hjälp!!!!