Inlägg från: Emblas Mamma |Visa alla inlägg
  • Emblas Mamma

    Vad kostar er bröllopsresa??

    Vi tänkte resa till Tri Trang Beach i Thailand,
    bo på det finaste hotellet med bamseklubben till vår dotter:) då 3,5 år! Fatta skönt att ni reser med en liten - det är enormt mycket dyrare när barnet fyllt två! hu!
    Kostnad = lite över 46.000 med Ica-rabatt för två veckor!
    Och då är alla tillval och försäkringar gjorda annars skulle det bara kosta lite över 40.000.
    Hatar försäkringar och sånt, tillkommer alltid en massa ;)

    Detta är också med fritidsresor :)


  • Emblas Mamma

    Visst händer det bara en gång och därför ska vi med kosta på oss lite:)
    Och som 1700-tal säger så ska vi med önska oss pengar till resan:) Dock har vi redan pengarna så det spelar egentligen kvitta, men mannen och jag tänkte också bygga ett nytt och stort hus om ett par år framöver och DET kommer ju kosta en hel del även om mannen kan bygga ihop det mesta själv ;) Därför kör vi på en lite mer medelresa som ändå kommer vara den dyraste och bästa resa vi varit på:)
    Man har ju lite annat i livet man vill också:)


  • Emblas Mamma
    Midvinterflicka skrev 2011-01-05 15:33:04 följande:
    Vi åker till Österrike 11 dagar. Bor på lyxigt hotell med femrätters middagar. 24 000 för oss båda.
    wow! får jag bara fråga vad en 5-rätters middag innebär? Det har jag aldrig hört om, men det låter väldigt fint! :)
    Har man lång tid på sig att äta då och är det i mindre portioner så man får plats med allt? Och är det t.ex två huvudrätter eller vad ingår? :)
Svar på tråden Vad kostar er bröllopsresa??