• AoH

Hängande hår

På vårt bröllop i juli hade jag tänkt att ha utsläppt hängande hår med extensions i. Mitt hår är rakt men tänkte ha lite längre lite lockiga extensions. Och så en fin tiara/diadem. Var ärliga, är det för enkelt? Måste man gå till frisör och fixa håret?

• Svar på tråden Hängande hår
  • Sarastiko

Jag ska ha utsläppt jag med =) o nästan samma modell på klänningen, bild finns i galleriet =)

Jag trivs mest i utsläppt, hade en rejäl håruppsättning på balen på gymn och njae det är inte jag. tycker det är fint med utsläppt lockligt.

Mina vänner ska locka håret och sminka mig. De är duktiga på det.. =) Men har tänkt gå o fråga på en salong vad de rekommenderar för spray för att lockarna ska hålla sig.. Jag har annars totalt spikrakt hår hehe =)

• Jag han

Jag funderar också på utsläppt och slöja. Det eller en lite slarvig knut i nacken med lite hårslingor som hänger löst. Dock kommer jag gå till frisör för att få det ordentligt gjort med volym och allt.
    Allt är ju smak och tycke. Man har det man trivs i och känner sig fin i.  :)
    Vad är det som säger att man blir mindra vacker i utsläppt som i uppsatt? Du kommer nog bli superfin!

• stellastella

Tycker det låter jättefint! Huvudsaken är att du känner dig bekväm i det!

• Lebendig

Jag tycker definitivt att du kan ha det utsläppt! Det är snyggt och med lite tillbehör blir det minst lika snyggt som en uppsättning. Jag kommer att gå till en frisör mest för att jag hemskt gärna vill bli ompysslad på min/vår stora dag...

• perfektionista

Det är absolut inte för enkelt!

Tupera eller använd en Volume master så är du där.

• MagicBride

Här är en till som kommer att ha utsläppt hår! Möjligen dras någon liten slinga bak åt sidan men räknas knappt Jag bestämde mig för det eftersom jag har fått för mig att jag ser konstig ut på bilder framifrån med uppsatt hår - och är det någon dag man ska bli bra på bilder är det väl bröllopsdagen

• shakynose
    Jossis81 skrev 2011-01-04 09:53:04 följande:
    så som Jennifer Aniston hade när hon gifte sej är ju otroligt vackert! Så jag tycker givetvis att du kan ha utsläppt hår :)
    Tänkte precis säga det! Hon var jättefin med sitt utsläppta hår med slöja i.

Om man har vackert och friskt hår så är det ju jättefintt. Själv har jag så jäkla torrt hår som aldrig låter sig formas av locktång eller spolar, så jag kommer inte att ha utsläppt...
  • Smuppra

Det blir nog jättefint och inte alls för enkelt med utsläppt hår! Jag tänkte själv ha utsläppt med lite lockar i. Främst för att jag föredrar utsläppt på mig själv men också för att min blivande älskar mitt hår och inte vill att det ska döljas i någon frisyr. Han vill inte att jag ska ha slöja heller av den anledningen... :-P Så tror absolut att det blir jättebra med utsläppt, bara det inte "bara hänger rakt upp och ner". Då kan det bli trist om inte håret bär upp sig själv så att säga. Men jag tycker det låter fint så som du funderar på att ha det!

• Houdini

Jag hade tänkt ha uppsatt hår men min man och en kompis protestrerade.

Så jag hade utsläppt hår. lite av det var uppsatt för jag hade en brudkrona på huvudet också.

Kompisen lockade och donade och det höll faktiskt i många timmar, mitt hår har en egen villja och brukar göra som det vill.

Och när jag ser korten är jag glad att jag hade utsläppt hår, det var ju tillbröllopet jag sparat håret. Nu har jag kapat av kanske 1 1/2 decimeter av det

• AoH

Kul att fler väljer att ha utsläppt! Skrattande

• moonlightgirl

Jag håller med alla de andra att du kan ha utsläppt. Så som du beskrev det tycker jag låter jätte fint.

Nu en fråga till alla er som ska köpa eller har köpt extensions var har ni köpt det? Har aldrig har extensions själv men vill ha det till bröllopet för att få både längre och tjockare hår.

• Salat

Man måste absolutt ingenting, gör som du känner för! Då blir det bäst! 

Svar på tråden Hängande hår