Grödinge bygdegård?
Elle någon annan lokal i botkyrka, huddinge,salem? Vi vill kunna ordna med mat och dryck själva. Det får inte heller vara för dyrt. Vi kommer att vara max 60 pers. Vart kan jag hitta info om grödinge bygdegård?
Elle någon annan lokal i botkyrka, huddinge,salem? Vi vill kunna ordna med mat och dryck själva. Det får inte heller vara för dyrt. Vi kommer att vara max 60 pers. Vart kan jag hitta info om grödinge bygdegård?
Här är en kopia på mailet jag fick när jag mailade till dem. Adressen hittar du om du söker på gulasidorna.se
Grödinge bygdegård ligger ca 40 km från Stockholm och ca 17 km från Södertälje. Bussförbindelse är buss 783 som trafikerar Södertälje- Nynäshamn, hållplatsen heter Lövlund. Vägbeskrivning med bil är från Stockholm: Kör E4/E20 mot Tumba eller väg 226 via Huddinge följ skyltning mot Nynäshamn (väg 226). Tag vänster vid Vårsta mot Nynäshamn (väg 225). Följ väg 225 ca 4 km till skylt Grödinge bygdegård, Grödingevallen. Tyvärr finns det inte några bilder som jag kan sända. En kort beskrivning är att bygdegården ligger lantligt med stor park och parkering, lokalen är för ca 100 sittande gäster i ett rum med scen för orkester el dyl. Funktionellt kök med glas och porslin för 100 personer. Lokalerna är väl underhållna och i mycket gott skick. Du är välkommen för att se på lokalerna ring för att bestämma en tid. Tel: 08-53025432 el 070-6391075.
Med vänliga hälsningar
Göran Johansson
Inget pris?
runt 2500 tror jag att det var, om det var lördag eller söndag. Ganska billigt i alla fall..
Jag hade min fest där när jag gifte mig 1996 och det var jättefint!!
Ca 2500 kr betalade vi för den lokalen. Vi hade 70 bjudna och dukade i ett stort U så vi fick dansgolv också.
Kan rekommendera det stället!
Vi gifte oss en söndag.
Får man ta med egen mat och dryck? Får man tillgång till likalen dagen innan så man kan duka och så?
egen mat och dryck - ja
tror att det kostade 500 extra om man ville ha tillgång till lokalen eftermiddagen innan.
Vi hade Grödinge bygdegård från kl 10.00 fredag och hela söndagen eftersom det inte var ngn som skulle ha lokalen efter oss för 3000:-. Om man hade lokalen från kl 17.00 på fredagen hade det kostas 2500:-
Vi var hel nöjda med dem. Jag kan bara rekommendera att hyra denna lokal. MAn får ta dit vilken mat och dryck man vill. Vi hade catering och köpte drickat själva.
Lycka till ni andra