• Sandra86

Trubaduren fick förhinder..

Jippi.. Våran trubadur som skulle sjunga under vigseln har fått en akut tid för opration veckan innan vårat bröllop och kan inte sjunga..
    Jag har många sångare och sångerskor i släkten men eftersom det är så nära nu tills vi gifter oss, den 22 januari, så har alla redan någonting annat inbokat den helgen.
    Tycker det är oerhört tråkigt.. Vi får spela orginallåtarna på sterio nu. Det blir säkert fint det med, men inte alls samma sak..

Behövde bara skriva av mig lite..

• Svar på tråden Trubaduren fick förhinder..
  • Cantaton

Åh, vad tråkigt att höra! Men man kan ju förstå att tider för operation inte är så lätta att tacka nej till. De är inte så många...

Men det är ju inte helt kört att få någon som sjunger på vigseln än! Eller ni kanske bara tycker att det är aktuellt om det är någon ur släkten som sjunger?

• Sandra86
    Cantaton skrev 2011-01-03 18:21:23 följande:
    Åh, vad tråkigt att höra! Men man kan ju förstå att tider för operation inte är så lätta att tacka nej till. De är inte så många...

Men det är ju inte helt kört att få någon som sjunger på vigseln än! Eller ni kanske bara tycker att det är aktuellt om det är någon ur släkten som sjunger?
    Nej jag förstår självklart att han inte kan! Han erbjöd sig att skjuta på oprationen men jag sa åt honom att ta tiden när han äntligen fått den.

Nejdå, kört är det inte. Vi behöver ingen i släkten som sjunger och jag söker för fullt. Men de trubadurer som finns i närheten, som har hemsidor och sånt, är upptagna.
    Jag har lagt ut lite annonser och hoppas på det bästa.
  • Syrinx

Åh vad tråkigt! Hoppas verkligen att ni hittar en ny trubadur! Kan inte han som skulle ha spelat ge er nummer till någon annan? Ofta är ju musikervärlden liten så han borde känna till någon som han kan rekommendera. Lycka till med att hitta någon!!!

• Sandra86
    Syrinx skrev 2011-01-03 19:33:18 följande:
    Åh vad tråkigt! Hoppas verkligen att ni hittar en ny trubadur! Kan inte han som skulle ha spelat ge er nummer till någon annan? Ofta är ju musikervärlden liten så han borde känna till någon som han kan rekommendera. Lycka till med att hitta någon!!!
    Jodå, jag tror nog att han skulle kunna hjälpa mig med en annan. Problemet är bara att han bor ganska långt ifrån oss och det vore ju skönt att hitta någon som finns närmare. Speciellt när det bara gäller två låtar.
  • Moster Stina
    Sandra86 skrev 2011-01-03 21:35:31 följande:
    Jodå, jag tror nog att han skulle kunna hjälpa mig med en annan. Problemet är bara att han bor ganska långt ifrån oss och det vore ju skönt att hitta någon som finns närmare. Speciellt när det bara gäller två låtar.
    Hur går det för er?
    Har ni fått tag i någon än?
  • Syrinx
    Moster Stina skrev 2011-01-05 12:42:55 följande:
    Hur går det för er?
    Har ni fått tag i någon än?
    Jag är också nyfiken! Håller tummarna för er!
  • Sandra86

Tack alla snälla för erat medlidande!
    Men det behövs inte längre för min blivande mans syster fixade fram en tjej åt oss som kan sjunga! Lycka!! =)

• Syrinx
    Sandra86 skrev 2011-01-06 11:55:09 följande:
    Tack alla snälla för erat medlidande!
    Men det behövs inte längre för min blivande mans syster fixade fram en tjej åt oss som kan sjunga! Lycka!! =)
    Härligt att höra, vad skönt att det ordnade sig!
Svar på tråden Trubaduren fick förhinder..