• Amor vincit omnia1­1
    Äldre 2 Jan 22:24
    7117 visningar
    21 svar
    21
    7117

    Finns det några fler??

    Som ska gifta sig 2011??

    Jag och min flickvänn ska gifta oss i augusti, men velar fortfarande fram och tillbaka med datum..
    Vi är i full gång med letande efter kläder, prova göra inbjudningskort och allt annat som hör till!!

  • Svar på tråden Finns det några fler??
  • CarinR­osalie
    Äldre 19 Feb 22:32
    #11
    JustMeAndMyLove skrev 2011-02-13 19:05:17 följande:
    Vill visa en bild på en tårta som jag snott ur tråden "nattchattare" :)
    Vi tänkte maila den till bakeriet i Hudik för att se om vi kan få vår drömtårta fast att den ser ut så här innuti.
    Vore lite coolt när man skär tårtan!


    skratt! Det är precis den tårta vi lade ut på ett par trådar för några veckor sen, och det är den vi tänkte baka/få bakad. Vi har fått svar från några bagerier som inte kan tänka sig göra den, då det blir för mycket jobb, men vi har ett bageri kvar som vi hoppas på. Sen har vi provbakat den, och det är MYCKET jobb, men det är inte så svårt att göra :) 
  • HannaC
    Äldre 21 Feb 16:06
    #12

    Vi är två till som gifter oss 2011 11/11.  Vi förlovade oss 2011 1/1 och sedan friade min älskling på alla hjärtans dag! Vi har inte kommit långt i planeringen men troligen vill vi gifta oss borgerligt i Sthlm. Med bara nära familj på plats och sedan en mindre fest hemma.

    Har precis börjat "titta runt" på alla bröllopssidor som finns!! Nån som har tips på den bästa guiden?

    /H

  • Amor vincit omnia1­1
    Äldre 6 Mar 21:10
    #13

    Nu ÄNTLIGEN har vi bestämmt ett datum..20 augusti blir det :) stugan är bokad och vi får vårat bröllop vi havet! Nu ska det bara bokas präst/vigselförättare. Klänningen jag hittat ingen "traditionell" bröllopskläning men tycker den ör riktigt fin..nu ka vi bara hitta kläninngar till dom tre tjejerna som ska gå med oss och turkosa skjortor till pojkarna....

    Kul att se att det är så många som ska gifta sig..:)

    kram och grattis på er!

  • Kär
    Äldre 8 Apr 21:16
    #14

    Och så var det vi då :_)
    Jag och min tjej gifter oss den 19 augusti. Vi har vigseln på samma ställe som festen som är på ett wärdshus .
    Jag längtar sååå efter att få säga JA inför släkt och vänner (63 bjudna) till världens finaste!

     

  • MiraJ
    Äldre 11 Apr 13:53
    #15

    Jag och min fästmö gifter oss 4 juni.
    Mindre än 2 månader kvar... Stressigt! Men härligt!
    Kan inte riktigt fatta att  vi kommer att vara FRU Och FRU snart! :oD

  • LoD
    Äldre 5 May 21:40
    #16

    Jag och min blivande fru gifter oss den 30 juli! :) Är en bit bort men börjar kännas att det närmar sig snart....
    Veckorna går alldeles för fort! Ingen som ska gifta sig här upp i Norrbotten, tycker bara det låter som söderut! :)

  • jenkin
    Äldre 10 May 11:20
    #17

    Vad roligt att gå in här och läsa om alla andra samkönade par som ska gifta sig! Vi har planerat gifta oss i sommar, utan gäster (annars hade vi varit lite sent ute) och försöker nu hitta datum och vigselförättare i Malmö.

  • EvaoMa­lin
    Äldre 1 Jun 13:56
    #18

    Här i Hållen / Örnsköldsvik är nerverna skakiga vill jag lova Skäms
    Jag och min flickvän gifter oss nu på lördag 4juni klockan 15:00 och idag är det onsdag!
    Vi kommer ha ca 55gäster och har hyrt en hel stugby för vigsel och fest.
    Vi gifter oss inte i kyrka då ingen av oss är troende och då det känns fel att stå "inför gud och denna församlig"

    Vi vill spexa för våra gäster men kan inte komma på någe roligt...tips??

    Lycka till!!!  till alla er andra brudar som blir fru och fru 2011

    HjärtaLove is in the airHjärta

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 3 Jun 17:17
    #19

    Vi skickar snart en beställning på inbjudningskort ;)
    Jag och M gifter oss 3e September, ÄNTLIGEN är det bestämt efter att ha skjutit på det om och om igen :D 

  • STAR82
    Äldre 14 Jun 21:40
    #20

    Här är 2 stycken till.


    Vi gifter oss den 11/11-11 vi är inte dom enda med det datumet ser jag =)


    Nu börjar man planera och längta =)

  • dracod­ormi
    Äldre 17 Jul 18:58
    #21

    Nu börjar det närma sig här! :D Vi gifter oss på lördag och det är jättespännande! Det viktigaste är klart men vi stressar in i det sista med smågrejer.
    Fin tårta det där! Vi ska ha sju tårtor i regnbågens sju färger, uppställda på en ställning så det blir som en regnbåge och med olika smaker. :)
    Det är så kul att förbereda klädsel och matcha med sin fästmö. Kan inte vara lika kul för de som gifter sig med en man tänker jag. ^^ Vi ska ha medeltidsklänningar på vigseln, indiskt med sari på festen och senare en mer tuff klädsel med svarta klänningar när rockbandet spelar. :D
    Skryter lite, jag vet. Men det är så underbart att detta äntligen händer och det känns som att det kommer att bli himla bra! :)

Svar på tråden Finns det några fler??