Mascara
Hej!
Jag har sett att det finns tidigare trådar i ämnet men de har blivit röriga så jag gör en ny.
Har ni någon mascara att rekomendera. Pris spelar ingen roll, gärna vattenfast men inget måste.
Hej!
Jag har sett att det finns tidigare trådar i ämnet men de har blivit röriga så jag gör en ny.
Har ni någon mascara att rekomendera. Pris spelar ingen roll, gärna vattenfast men inget måste.
Jag har hört att clinique har en bra vattenfast om du tänker till bröllop? Den löser upp sig i 38 gradig värme så man kan gråta hur mycket man vill utan att den rinner bort Har dock inte testat själv men har blivit rekomenderad så tänker köpa den sen.
Jag har en mascara från YSL som i och för sig inte är vattenfast men jag har både gråtit och gått ute i spöregn, gnuggat ögonen mm. utan att det hänt något så den sitter bra och är lätt att använda. =)
Tack...YSL lät ju intressant. Var har du köpt? Någon som vet var man får tag i Eyes to kill mascare från Armani? annat än NK, har ju inte det i näreheten av där jag bor.
mascara*
Jag har provat både cliniques vattenfasta och kanebos 38 mascara. Båda är kanonbra. Men jag föredrar Kanebos. Är känslig mot parfym och andra produkter men Kanebos reagerar jag inte alls på.
Ger kanebo och cliniques mascaror både volym och längd eller. Vill ha "mycket" fransar.
Clinique har en som ger längd och en som ger volym.
Jag köpte den som ger längd för att ha på bröllopet.
Har provat den några gånger och känner mig jättenöjd. Sitter bra hela dagen.
Jag älskar min Lancomemascara Hypnose. Den förlänger och separerar fransarna. Den kostar 305 kr i butik och finns i både vanlig och vattenfast variant. Men jag köper min vanliga på nätet för 157 kr istället.. Men de har inte den vattenfasta så då får jag kosta på mig ett vanligt besök i butik istället. Lär väl komma en rabattkupong snart ändå, så då kan man ju få ner priset lite ändå.