• jazzie78

En bild på er på inbjudningskorten?

Hej!

Jag undrar om det är någon av er som har satt ett kort på er själva, på framsidan av ert inbjudningskort? Jag har sett det någonstans - men nu hittar jag det inte igen... *typiskt mig*...

Blev det uppskattat?

Jag funderar på att göra det på våra inbjudningskort, men har lite svårt att se hur det kommer att bli i huvudet. Är det någon som vill visa hur ni har gjort?

• Svar på tråden En bild på er på inbjudningskorten?
  • KatjaB

när vi hade namngivning till ena dottern beställde vi kort från kortdesign som man kunde lägga in egna foton i. har för mig att man var tvungen att betala 20 kr för att se det färdiga kortet via mail innan, men det var det ju värt så att det blev helt rätt. Har för mig att de fick ändra en gång. 

http://www.kortdesign.se/default.aspx?page=0&action=ShowCards&command=Fotokort&type=Br%F6llop
    här finns deras bröllopsvarianter.. 

• Jenkan81

Vi håller på med våra inbjudningskort nu och vi ska ha en bild på oss på baksidan. :)

• jazzie78
    KatjaB skrev 2010-12-27 12:12:58 följande:
    när vi hade namngivning till ena dottern beställde vi kort från kortdesign som man kunde lägga in egna foton i. har för mig att man var tvungen att betala 20 kr för att se det färdiga kortet via mail innan, men det var det ju värt så att det blev helt rätt. Har för mig att de fick ändra en gång. 

www.kortdesign.se/default.aspx?page=0&action=...
    här finns deras bröllopsvarianter.. 
    Ah - tack så mycket! Ska kika lite på deras sida i lugn och ro
    Jenkan81 skrev 2010-12-27 12:24:13 följande:
    Vi håller på med våra inbjudningskort nu och vi ska ha en bild på oss på baksidan. :)
    Åh! På baksidan? Humm...den varianten har jag inte tänkt på Glad Tack så mycket!
Svar på tråden En bild på er på inbjudningskorten?