Emblas Mamma skrev 2011-01-02 13:08:35 följande:
Men litar du då inte mer på dig själv? :)
Jag tycker det är läskigt att gå till någon för sminkning, jag hade en tanke på det först innan när jag inte hade detta fantastiska sminket, men nu blir det ju kanon ändå:)
Dessutom kollade jag in sminkösen hemma i vår stad och hon har inte på långa vägar dom bättre produkterna som jag har,så då är jag ännu mindre sugen på det. Dessutom kostar det ju..
Men omjag inte lyckas bättre med mina lösögonfransar däremot kanske jag överväger att låta någon hjälpa mig med dom, eller inte ha några alls.. :) Får se om jag lyckas bättre med tiden eller hur det blir..
jo visst det gör jag nog. Fast samtidigt kan jag säga till sminkösen om det är något jag vill klaga på :) Jag vill inte ha en vanlig make up. Eftersom vi ska ha rock tema, så vill jag ha lite häftigare make up. Men vi har en skola här där jag bor, där dom utbildar sig till make up artister, så ska kolla om det någon av eleverna som skulle vilja göra detta. Men får se. Jag kanske gör det själv tillslut iaf

Men ska köpa bättre smink. Jag har kört med make up store innna. Visst deras produkter är absolut inte dåliga. Men till min stora dag vill jag ha lite bättre produkter.