Inlägg från: 24september |Visa alla inlägg
  • 24september

    Fotograf i Halmstad

    vi ska också ha katrin svensson - betalar 4500 för 1 timmes fotografering, 16 bilder i en fotobok och en högupplöst bild digitalt t.ex att skicka in i tidningen osv...

    mailade också en prisförfrågan till elin olsson - men fick två olika prisuppgifter, när min kompis som också ska gifta sig, så tyckte det kändes oseriöst.
    vi båda ska gifta oss i halmstad, så det handlade inte om någonreseerstättning osv....

    kan också verkligen rekommendera OurDay www.ourday.se , kostar lite men tar helt gudomliga bilder! har haft bra kontakt med martina genom jobbet - jättego tjej som är lätt att ha att göra med... men som sagt kostar lite för mkt till vårt bröllop, annars hade jag lätt anlitat martina

  • 24september
    förlovadflicka skrev 2010-12-26 23:33:04 följande:
    Hon skrev till mig nu att hon har gett olika prisuppgifter för att tidigare har hon hållit det mer på en hobbynivå och satt lite olika beroende på hur långt i förväg hon fick veta det (eller nåt, jag är trött och lätt distraherad :P) Men att hon nu ska ha fasta priser eftersom hon ska fota mer. Och jag fick rabatt ^^ Tycker det är ansvarstagande att förklara sig så, hon hade sett denna tråden :)
    bra att hon kunde ge dig ett svar i alla fall!

    Studio Xponera ska min bästa kompis använda sig av - som gifter sig 2 veckor efter oss(!) använda.
    Hon hade haft med honom att göra via jobbet, barnfotogarferingar, jobbar på förskola, och hon verkade nöjd med dom bilderna i alla fall!
Svar på tråden Fotograf i Halmstad