Liina86 skrev 2011-02-04 13:14:39 följande:
Vad roligt och få uppleva Paris första gången tillsammans. Vad tror ni att ni kommer göra? Jag älskar impressionisterna så bästa upplevelsen för mig i Paris var Musée d'Orsay. Louvren var dock en riktig besvikelse tycker jag.
Vi ska uppleva paris =) har bl.a. hittat ett "parispaket" på "boxoffice", inkluderar middag i Eiffeltornet, båttur på seine och avslutar med show på Moulin Rouge =) sen kommer vi nog promenera runt mycket och äta god mat. Jag har hört flera som tyckt att lovren vart en besvikelse, varför blev du besviken? man kanske har för höga förhoppningar? egentligen är jag inte så intresserad av titta på sånt men just för att det är "louvren" måste man gå dit känns det som. Finns det något mer du kan rekomendera, typ någon restaurang som utmärkte sig eller en plats?
Sommarbrud
- Det var en jättefin klänning, förstår att du blir lockad. Jag köpte min klänning i sommras, den är otroligt snygg tycker jag =) men det är klart att man ser andra klänningar som också är fina så man kanske börjar tveka på sitt första val, fast du måste ha fastnat för den klänning du har, annars hade du väl inte köpt den? Det kommer alltid finnas vackra klänningar, men du borde tänka igenom vad du verkligen vill ha innan du bestämmer dig för vad du gör, så du inte ångrar dig. Det är verkligen ett tufft val, men för mig var det liksom "kärlek vid första ögonkastet" när jag såg annonsen för min klänning så jag köpte den direkt och jag är väldigt nöjd med den, fast jag har såklart också sett andra klänningar som lockat. hoppas du löser det, lycka till!