• Chilia

Vilken brudfrisyr?

Försöker bestämma mig vilken brudfrisyr jag ska välja... Tycker om alla fyra ju...
    Jag kommer inte ha slöja så jag tänker istället ett hårsmycke av något slag (hårklämma, blomma, fjädrar?).

Klicka på länken för att se min klänning: http://www.langsvans.se/2010/december/maggie-sottero.html 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken brudfrisyr?
  • förlovadflicka

Tycker också två och tre :) Beror lite på hur långt hår du har, om det är självlockigt och så vidare. Om det inte är självlockig blir det nog lättare att ha det lite slarvigare som i tvåan :)

• cityalven

tvåan var jättefin och kan nog passa alla men fyran är ju jättefin om man har lite längre hår

• Krystal

Både 2 och 4 är fina..men eftersom 4:an liknar sådan frisyr som jag skulle kunna tänka mig ha så får det bli den jag röstar på

• Chilia

Åh tack så mycket för era svar! Det är så bra när man får låna lite "extraögon" :)

• sofi 88

Jag tycker fyran men kanske lite mindre stelt. Tycker det passar med lite hängande till den klänningen. Själv vill jag ha något sånt halvuppsatt men kanske att man tvinnar håret eller gör lite flätor uppe på huvudet och låter resten hänga så det ser lite lagom slarvigt ut Glad

• shakynose

Jag ser inte riktigt skillnaden mellan 1,2 och 3... Känns som samma frisyr? Men det är en väldigt fin frisyr, så jag röstar på någon av dom!

• Etheleglin

1, 2 och 3 känns som samma frisyr men gjorda i olika hårtyper. Snyggast är de i varje fall, speciellt ihop med din klänning.

Svar på tråden Vilken brudfrisyr?