• Midvinterflicka

p.a.u.s i Linköping

Är det någon som har varit på brudsminkning eller annan sminkning på p.a.u.s i Linköping? Jag funderar på att beställa min brudsminkning där inkl konsultation och det vore jätteintressant att höra om ni har varit nöjda eller inte. Kanske någon som har varit på annan behandling där och som kan rekommendera någon av tjejerna som jobbar där?

• Svar på tråden p.a.u.s i Linköping
  • JT2010

Jag blev sminkad inför vår förlovningsfest av en tjej som heter Josefin (om jag inte minns helt fel) där och hon var jätteduktig och supertrevlig. Jag förklarade att jag aldrig använder smink förutom läppglans och mascara och hon fixa till en jättesnygg sminkning som var precis lagom. Glad Dessutom höll sminket superbra. Jag har problem med riktigt fet hy men hon gjorde en sån bra sminkning så att jag inte blev blank i ansiktet på hela kvällen/natten. Skrattande

Tveka inte att boka.

• JT2010

Jag blev sminkad inför vår förlovningsfest av en tjej som heter Josefin (om jag inte minns helt fel) där och hon var jätteduktig och supertrevlig. Jag förklarade att jag aldrig använder smink förutom läppglans och mascara och hon fixa till en jättesnygg sminkning som var precis lagom. Glad Dessutom höll sminket superbra. Jag har problem med riktigt fet hy men hon gjorde en sån bra sminkning så att jag inte blev blank i ansiktet på hela kvällen/natten. Skrattande

Tveka inte att boka.

• JT2010

Oj vet inte varför det kom två likadana inlägg...

• Midvinterflicka

Tack, jag ska fråga efter Josefin!

Svar på tråden p.a.u.s i Linköping