Rapportera buggar här!
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
I den här tråden kan du rapportera om du hittar buggar eller andra konstigheter nu i samband med nylanseringen
Jag önskar att "de gröna plupparna" kom tillbaka - dvs att man kan se vilka i tråden som är online
Autoinloggning funkar fortfarande inte, otroligt irriterande!
För övrigt är den nya sidan extremt rörig, jag hoppas att det bara är en vanesak..
Jag har en konkret sak:
Det syns inte så vidare värst tydligt att man har ett meddelande i sin inbox.
Här skulle det behövas något som lyser/blinkar betydligt mer som verkligen uppmärksammar en på att ens kika längst där uppe i hörnet. Det lila på det lia är heller inte lättläst.
Kanske någon "pratbubbla" med "Du har mail" eller så? Ungefär som att det kommer upp en textruta om man väljer en känsla till en tråd?
Man verkar lätt oförskämd ifall man missar sin inbox och ska man behöva ropa "jag har inboxat dig" i de befintilga trådarna faller lite av tanken med inbox tycker jag.
Gött att plupparna kom tillbaka förresten!
Hej!
Kul med lite nytt och att ni jobbar på att förbättra sidan! :) Innan man vant sig vid det nya är det alltid lite rörigt. Människan är ju ett vanedjur men vi brukar klara att anpassa oss efter lite tid. ;)
Däremot tycker jag designen är riktigt illa!! Både färgval och illustrationer känns inte passande för en modern bröllopssida! Den känns ist Barnslig. Mindre seriös. Och enbart riktad mot tjejer. Illustrationen på tjejen/bruden som verkar finnas på flera ställen liknar mest en bratsdock som barn leker med. Skulle bli glad om sidan var snyggare att titta på samt mer neutral. Alla vill inte ha ett sockersött bröllop, vi är av olika åldrar, olika kön och olika sexuella läggningar.
Hade jag inte redan känt till bröllopstorget så hade jag vänt första gången jag kom in på sidan. Självklart tycker alla olika men kan kanske vara bra att tänka på.
Tack!