Gravid...
Panik, gravid.
Jag vet ärligt inte vad jag ska ta mig till.
Blev gravid i Maj och fick missfall i Juli. Jag o min karl sa efter det att, a ja, blir det ett barn igen så blir det de. Ingen fara.
Men för två veckor sen hade vi ett litet snack och vi kom fram till att vi skulle vänta med barn. Ironiskt nog så blev jag gravid ungefär vid den tiden.
Nu sitter vi här i chocktillstånd och vet inte hur vi ska göra. Naturligtvis så ska man ta sitt ansvar. Nu är det så här och man får ta det därifrån. Men eftersom vi hade snacket o så, så känns det ju inte lika roligt på nåt sätt. Jag vill bara lägga mig ner o gråta. Alla möjligheter som jag såg när jag blev gravid förra gången är som bortblåsta. Jag vet inte hur jag ska förklara hur jag känner inför det här mer än lätt panik o ångest.
Jag o karlen pratade i flera timmar om det i går (fick reda på det i måndagskväll) men än så länge har vi inte "kommit fram till nåt".
Söker bara lite stöd här för jag är inte redo att berätta det för ngn nära vän än. Det känns för tungt så snälla undvik onödiga o taskiga kommentarer.